- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Angelica Christensen - 4 juni 2012 22:56

Godnatt alla fina läsare!   


Nä, nu ska jag gå och lägga mig! Ska upp tidigt imorgon för måste till apoteket och fixa med min medicin angående min hudsjukdom som jag fick reda på i fredags att jag hade, äntligen var det hud mottagningen som tog mig på allvar, efter ha kämpat över 3 år på vård centralen. Men nu ska jag iallafall sova, och tackar alla fina människor för ni har besökt och läst min blogg. Har haft över 230 besökare idag! Woho! Tacksam som fan är jag faktiskt, lovar att vi hörs imorgon igen.

Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag sova godnatt alla fina människor!   


Puss!  

Av Angelica Christensen - 4 juni 2012 22:13

Mormor & morfar.


Jag kommer aldrig kunna tacka er riktigt många gånger för alla gånger ni tog hand om mig när min så kallade "mamma" skulle ta hand om mig men valde allt annat framför sin dotter, samma med min så kallade "pappa", dagen du dog morfar blev inget sig likt. Ingen som var stark och sa ifrån när folk och mina så kallade "föräldrar" behandlade mig som skit. Ni har alltid varit stortsett av mycket av min styrka! Morfar du var min hjälte! Och mormor du är min klippa, jag vet inte hur allt skulle sett ut om ni inte hade tagit hand om mig, jag är så glad att få växa upp med er. Jag kan lova er att ni bevisade mig vad kärlek och ordet älska var, jag älskar er så mycket! Mormor även om vi inte träffas så ofta så ska du veta att du är ibland mina tankar varje dag, jag älskar er så mycket och saknar er varje sekund. Och jag önskade att du levde än idag morfar och hoppas du kommer vara med oss i några år till mormor! Ni är världens bästa morföräldrar. Jag kommer alltid räkna er som mina föräldrar. Morfar, önskade du var med oss här på jorden så du kunde dela glädjen att få se att jag har fått en son som jag älskar med hela mitt hjärta och liv och framförallt själ! Jag är evigt tacksam för allt ni har gjort för mig, ni tog hand om mig varje gång mina föräldrar ville inte se eller ha mig. Jag vet själv att jag var ett misstag för det har dom själv berättat. Min barndom var tuff men det var ni som försökte alltid rädda mig och kämpade för mig. Mormor och morfar, jag älskar er så otroligt mycket! Ni betyder så otroligt mycket för mig!   

   

Av Angelica Christensen - 4 juni 2012 20:55

Svar ifrån frågestunden.


Sara: hur känns det att vara tillbaka på bloggplatsen igen? :)


Svar: Det känns helt kanon, underbart med besökare & trivs jätte bra med bloggen, men första inlägget kändes ovanligt eftersom att ha bloggat över 6 månader på nattstad, men jag ångrar inte mitt val att komma tillbaka hit.


ilin:  1. har du och din kille någongång sårat varandra? - hur isåfall?

2. har ni gjort slut?

3. har du varit otrogen?


Svar: 1, Nej, vi har aldrig sårat varandra! :) Och det är bra att man inte har gjort det!






2. Nej, vi har aldrig gjort slut, vi har hållit ihop i 4 år snart, utan att gjort slut någon gång, så vi har hållit ihop. För vi båda är så lyckliga med varandra.


3. Nej jag har aldrig varit otrogen, och heller aldrig tänkt tanken för otrohet är ibland det värsta jag vet! Jag skulle aldrig kunna leva med mig själv och i ett förhållande om man har varit otrogen! Nej fy för otrohet finns inget värre i ett förhållande. Så svar på din fråga om jag har varit otrogen så har jag aldrig varit det och skulle aldrig ens tänka tanken.

 


 

Av Angelica Christensen - 4 juni 2012 18:48

Eftermiddag!


Så idag har man varit med bästa Rebecka!   

Alltid lika roligt som alltid, är så glad för mina äkta vänner! Sen så har vi snackat och skrattat och umgåtts! Sen har lilla Jonathan varit här också, sen så kom Linus också hit! Alltid trevligt med folk! Så nu så sitter vi och snackar om en massa möjligt. Dagens middag blev pasta med köttfärsås.. Förresten måste erkänna att fyfan vad bra avsnittet av Våra bästa år var idag!   

Förresten, nu börjar det närma sig Torparedagarna i Åstorp, och vilka ser man? Hoppas man ser en hel del. Det känns som det är den enda gången nästan alla människor i Åstorp är utomhus, hahah!  Sen ikväll funderar jag på att jag ska se någon film eller något sånt för att koppla av, som verkligen kan behövas ibland. Dock kallar sängen om någon timme eller 2 för sonen. Så hoppas ni har alla haft en perfekt och underbar dag och hoppas ni kommer ha en skön kväll! Dock hoppas jag på att sommaren kommer snart, saknar solen och saknar värmen! Kan inte fatta att det är knappt 12 + grader ute mer, för ungefär 2 veckor sen så var det 28 + grader utomhus i solen, jag hoppas iallafall på en varm sommar i år, så man får lite solbränna! För jag lovar er, jag ska steka i solen då!

Tack alla för alla jätte fina kommentarer på bloggen, lovar att jag ska svara er ikväll!  

Men nu ska jag pyssa iväg en runda, för orkar inte sitta här just nu!   





Puss!  


Av Angelica Christensen - 4 juni 2012 09:19

Nu när man inget hår har så försvann en del vänner.


Nu när man rakade av allt sitt hår, det var nu jag insåg MYCKET om vilka som var och är mina äkta vänner, tro mig många som bad mig fara och flyga för jag hade rakat av allt mitt hår! Men liksom hallå? Min personlighet sitter inte i håret, men då påstod dom att dom skämdes för att jag såg ut så här. Men jag kan än en gång berätta att jag gjorde detta en gång och jag kommer aldrig göra det igen! Jag gjorde det för jag ville ha tillbaka min riktiga hårfärg och plus för jag ville testa något nytt, men jag är så tacksam för mina äkta vänner som stannar kvar även om jag inte har något kvar på huvudet, fattar bara inte hur man kan vara så idiotiskt och säga att en vän ska dra åt helvete rent ut och sagt bara för hon/han har inget hår, så skulle jag aldrig ALDRIG någonsin ha gjort aldrig...


 


Tack för ni som är äkta, ni betyder mer än ord!   

Av Angelica Christensen - 4 juni 2012 08:25

Godmorgon alla fina läsare!       


Så dagen började här hemma strax lite innan klockan 08. Underbart att vara uppe med tuppen ibland. Så nu sitter man här efter ha gett Zander en ny blöja och fått välling, så nu är han i full gång och leker och har sig, frågade honom innan får mamma vara med dig och leka? och fick jag till svar "nej, mamma själv" Underbara gosse. Så nu ska man vänta tills klockan blir 9 så man kan ringa apoteket angående min medicin till min hudsjukdom som konstaterat i fredags. Sen efter det blir det att vänta tills klockan är 10:20 så man kan se våra bästa år, jag bara älskar den serien! Sen efter det blir det att äta lite frukost antar jag om jag inte äter innan. Det får vi se då hur jag gör då, men hoppas alla har det underbart idag och nu börjar det ju närma sig sommarlov för många och studenten för en del. Dock skulle jag och Zander ha kollat när världens bästa Anna tar studenten men vi kan tyvärr inte. Men men, får fira och umgås med henne en annan dag min älskade vän. Men idag hoppas jag på lika många besökare som igår om inte fler! En lite påminnelse till er alla ni har väl inte glömt bort frågestunden i min blogg, passa på att fråga vad ni vill, exakt allt! Men glöm inte lämna ert namn och gärna er blogg om ni bloggar för den delen också!  



Puss!  

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards