- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

- när man rakade av allt hår då insåg man vilka ens äkta vänner var.

Av Angelica Christensen - 4 juni 2012 09:19

Nu när man inget hår har så försvann en del vänner.


Nu när man rakade av allt sitt hår, det var nu jag insåg MYCKET om vilka som var och är mina äkta vänner, tro mig många som bad mig fara och flyga för jag hade rakat av allt mitt hår! Men liksom hallå? Min personlighet sitter inte i håret, men då påstod dom att dom skämdes för att jag såg ut så här. Men jag kan än en gång berätta att jag gjorde detta en gång och jag kommer aldrig göra det igen! Jag gjorde det för jag ville ha tillbaka min riktiga hårfärg och plus för jag ville testa något nytt, men jag är så tacksam för mina äkta vänner som stannar kvar även om jag inte har något kvar på huvudet, fattar bara inte hur man kan vara så idiotiskt och säga att en vän ska dra åt helvete rent ut och sagt bara för hon/han har inget hår, så skulle jag aldrig ALDRIG någonsin ha gjort aldrig...


 


Tack för ni som är äkta, ni betyder mer än ord!   

 
 
Maddiie

Maddiie

4 juni 2012 09:40

Men gud så löjligt utav de! Som du skrev, personligheten sitter inte i håret. Jag tycker det är modigt utav dig att raka av dig håret, det skulle jag aldrig våga. Du får ha en bra måndag :)

http://www.maddiie.blogg.se

Angelica Christensen

4 juni 2012 20:36

Tack så jätte mycket tjejen! :) Tack detsamma! Nej, personligheten är inom en och inte ute i något hår knappast. Trevlig kväll! :)

 
Ingen bild

Therese

4 juni 2012 09:45

Men herregud vilket folk det finns !!
Jag är i alla fall sjukt imponerad av dig, bra jobbat !
Sträck på ryggen och var stolt över dig själv för att du inte är ytlig...finns inte många som skulle våga göra en sån sak idag !

Therese :)

Angelica Christensen

4 juni 2012 20:35

Japp, som mitt ordspråk brukar säga att den sista idioten är inte född än. Tack så mycket tjejen! :) Nej, många som har berättat det skulle dom aldrig ha vågat, och det får en att känna lite modig. :)

 
Sjubarnsmamma

Sjubarnsmamma

4 juni 2012 10:47

Skäms någon över dig så är det inga riktiga vänner. Dom kan du vara utan!

http://www.sjubarnsmamma.com

Angelica Christensen

4 juni 2012 20:34

Nej, jag säger detsamma! Tack faster!

 
Veronica

Veronica

4 juni 2012 12:48

Du gör det som känns bäst för dig själv, och du ska inte lyssna på vad andra säger utan gå på din egen riktning.
Sen om folk dissa dig betyder att dom aldrig va dina riktiga vänner från första början. :)

http://acinorev.blogg.se

Angelica Christensen

4 juni 2012 20:34

Tack, ja man tycker ju det! Men som sagt världen är full med folk som ska alltid störa sig på ngt. :)

 
Sara

Sara

4 juni 2012 14:10

då har dom inte varit äkta vänner från början! <3

http://sarraayouknow.bloggplatsen.se

Angelica Christensen

4 juni 2012 20:33

Nej, det har dom nog aldrig varit! Tur man insåg vilka som är äkta och falska.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards