- My Angelica Christensen

Alla inlägg under december 2012

Av Angelica Christensen - 25 december 2012 23:14

Hej underbara människor.


Idag har det väl hänt någorlunda mycket, vi har städat här hemma mest soterat ut ibland alla saker som vi har, och sen har Zander lekt med alla sina leksaker, alla skulle lekas med på sammagång. 

Sen har jag kollat på Våra bästa år, men det kunde väl det flesta redan lista ut?

Annars så har vi tvättat här hemma också, känns så skönt att få tvätt upp tvättat.

Annars idag har vi bara tagit det lugnt, skönt med lite lugn och ro efter all stress som har varit innan jul.

Så nu var denna julafton slut, snart nytt år också.

Jag vill önska er alla en riktigt god fortsättning.

Av Angelica Christensen - 24 december 2012 23:45

24 December 2012.


Hejsan alla goa människor!

Idag är det ju julafton, hoppas alla har fått alla julklappar ni har önskat er, för vår son fick massvis med leksaker och han gillar alla, men fastnade speciellt mycket för sin dammsugare han fick av oss! 

Och jag tackar själv sambons familj och farmor för mina fina julklappar, jätte fina!

Och tackar alla som har gett vår lille buse julklappar, väldigt fina och han gillar allt.

Dock tänkte jag inte så mycket på de jobbiga sakerna och stunderna idag som alltid händer annars, men tänkte faktiskt på mina syskon väldigt mycket idag, men på tal om annat snacka om man får glädjetårar i ögonen när man ser sitt barn öppna alla julklappar och bara ser all lycka och glädje i hans ögon.

Blev lite besviken eller ja, rätt så besviken på Kalle Ankas jul innan när man kollade på det, fattar inte hur i hela helvete att det gick igenom, att klippa bort det?! Jag tycker inte det var det minsta rasistiskt att ha med dom, men att klippa bort dom tycker jag är mer rasistiskt, logiskt tänkande för då får dom ju inte vara med, men aja. Ska inte lägga ner mer tid på det fast det är störande, men kvittar hur mycket man än säger så händer där ändå inget, så ingen meningen att beklaga sig vidare, eller vad tycker ni?! Hoppas ni alla har haft en toppen julafton.


Tack för alla fina julklappar och all go mat, och ett stort tack till det viktigaste och det var alla underbara personer man var med, och tack till alla god jul sms, ni betyder alla så otroligt mycket för mig.   


 

Zander sitter fint och väntar på sin mamma ska bli klar med sin sminkning. 

 

Zander sitter i vagnen och är på väg upp till sin farmor och farfar!

 

Vår lilla tomtenisse gillar verkligen inte ha något på huvudet.

 

Zander's fina gammelfarmor!

 

Zander's fina farbror Nicolai.

 

Zander's fina farmor och farfar!

Zander's fina farbror Nicolai och gammelfarmor!

 

Zander's fina farbror Dennie och fina faster Mickaela!

   

Zander och jag!

 

Zander och jag igen!

 

Jag och min fina sambo!

 

Zander har lärt sig att flörta för ett tag sedan, så här flörtar charmtrollet för fullt med kameran, samtidigt som han busar för glada livet, innan tomten kommer och kollar och ger ut julklappar till honom och alla andra.

 

Zander's fina farbror Nicolai är framme hos tomten som kom och delade ut

julklappar till dom som trodde på tomten. 


 

Zander vågade långt om länge gå fram själv till tomten och hämta julklapparna.

Men mamma var tvungen att vara bakom, för man kunde ju bli rädd igen.


 

Jag med min ena julklapp, tillochmed jag har varit snäll.

 

Zander och Zander's fina farbror Nicolai är framme hos tomten.

 

Zander är framme och hämtar julklappar hos tomten med mammas sällskap, bäst så för man kan ju bli rädd.

 

Pappa fick också hänga med Zander att hämta julklappar hos tomten, för pappa är också en hjälte.

 

Jag och min fina sambo!

Zander är charmtrollet själv, alltid så glad och lycklig.

   

Zander's fina faster Joanna!

 

Vår charmiga tomtenisse!

 

Vår fina tomtenisse!

 

Vår fina kille! 


Bilder ifrån Julafton 2012

24 December 2012.


Av Angelica Christensen - 24 december 2012 09:56

God Jul alla goa människor!
Jag vill passa på att önska alla som besöker och läser min blogg en riktigt God Jul för det förtjänar alla..
Hopas ni kommer vara samlade med dom så är er nära och betyder mycket för er.
Hoppas ni får massvis med julklappar för det blir man minsann aldrig för gammal för och det blir man heller inte av Kalle Anka, och ät nu massvis med julmat och massvis med julgröt och allt annat! <3
Och till er som dricker på julafton drick er inte medvetslösa för det är det inte värt för varje jul ska ha en massa underbara minnen! :)
Det var allt ifrån mig förstunden iallafall.
God Jul ännu en gång,
Puss och kram till er alla ifrån tomtemor Angelica! <3

Av Angelica Christensen - 23 december 2012 23:07

Ja, det är ju typ det man har kollat på sen 19:30 ikväll, man börjar bli väldigt trött och fyrkantig i ögonen nu, det slutar om en stund men är rätt så trött och gör ju inte saken bättre att min lilla prins ligger i mitt knä och susar och snarkar dessutom, aja.. Ska lägga mig efter detta är slut, kommer bli så skönt!
Funderar på vad man ska ha på sig imorgon, pågarna vet redan vad det ska ha på sig :)
Men jag funderar på klänningen jag fick föra julen av sambon och sonen, den passar ju fortfarande för gått ner i vilt det har jag..
Men hoppas alla har haft en underbar söndag, bilder lär komma imorgon, i jätte massor! ;)

Godnatt och sov gott, puss på er! <3

Av Angelica Christensen - 23 december 2012 21:58

Eftersom detta är min blogg så får jag blogga exakt om vad fan jag vill rent ut och sagt..

Nu börjar julen närma sig ännu mer, och lite tårar börjar komma, usch! Julafton har varit lite jobbig för mig alltid, men som tur har jag min fina familj (sambon och Zander och sambons familj) och får inte glömma mina släktingar som jag har kontakt med och mina fina vänner, men är så tacksam att jag har fått fira julafton i 4 år med sambons familj, betyder mycket!
Men det är ändå lite jobbigt för mig för jag saknar mina syskon något oroligt mycket, tänker alltid på hur bra dom har det nu i sin familj som dom har bott i 4 år snart, men saknar och tänker på er ändå och det är jobbigt för mig att inte få snacka och höra er röst eller se er eller få era goa kramar!
Men ni ska veta att er storasyster saknar er och älskar er otroligt mycket! <3

Av Angelica Christensen - 23 december 2012 10:58

Hejhej alla söta varelser på denna jord.

Här hemma vaknade lilla busen klockan 08:30, och då fick han välling och en ny blöja sen ville han se julkalendern med sin mamma så vi satt och kolla på den! :D
Den är ju inte lika bra som originalet men ser det mest för sonens skull.
Så nu sitter vi i soffan och kollar på Pettsson och Findus, åh har alltid gillat den kattens röst. :)
Idag får vi se vad dagen har att erbjuda, men imorgon är det julafton och dom har lovat tydligen snöstorm men det tror jag på när jag ser men önskar ju att det kommer massvis med snö under natten, hihi tokig i snö för det är så jävla fint och mysigt.
Aja, det var allt jag hade och säga nu ialf..
Men vi kanske hörs senare!
Puss! <3

Av Angelica Christensen - 22 december 2012 22:32

Här hemma i detta jävla trapphus är där rent ut och sagt ingen jävla respekt alls! -.-
Grannarna här under oss har fest och höga ljud jämt och nej jag är inte det mesta avundsjuk!
Aldrig sätter de upp någon lapp om det ska ha fest eller så, noll i respekt emot någon annan. Här hemma har sambon och jag försökt att lägga och natta Zander i två timmar, men inte lyckas!
Inte konstigt att han inte kan somna med detta oväsen som spelas på maxad volym hörs det som och massa högljudda röster!
Usch, är egentligen inte den människan som klagar men det finns ju gränser, känns precis som en gräns är nådd nu. Aja, lär väl inte bli bättre för jag beklagade mig det vet jag redan men känns ibland så jävla skönt att kunna spy av sig lite!
Får iallafall se hur detta slutar med en trött kille som inte kan somna, lär väl antagligen bli en sömnlös och orolig natt..
Aja. Detta var allt ifrån denna klagokärringen..
Ge och visa respekt till dina medmänniskor, det uppskattas.

Av Angelica Christensen - 22 december 2012 19:55

Hej sötisar!


Idag är det lördag igen, shit?! Vart tar all tid vägen?! Känns som det var måndag eller någonting för ngn dag sedan, men inte var det de för det var ju det för några dagar sedan, känns verkligen att tiden springer iväg och vi med den.

Jahapp, idag är det ju BARA 2 dagar kvar tills julafton, och alla snö har försvunnit och det gillas ju verkligen inte!   

Men vi har iallafall fått se snö i december iallafall, det är väl inte så mycket begärt då att få det till julafton också? Vet att jag låter som ett litet barn, men älskar snön till julafton och i hela december, julafton har gått och blivit den finaste tiden på hela året för mig nu, innan för några år sen så avskydde jag julen något otroligt mycket, men det var nog också efter allt som alltid hände på julafton, när man bodde hemma så var där nästan alltid bråk och även på julafton, slutade att man alltid hamnade på sitt rum med en massa deprimerad musik och samtidigt passade syskonen som var ledsna, men men det känns som det är ifrån ett gammalt liv, och det är det ju faktiskt också.  I ett liv utan Zander och sambon och alla fina vänner man har funnit nu efter alla år, och all fina släkt och sambons fina familj och släkt!   

  

Annars idag har det väl inte hänt så mycket mer än har julstädat igen, ja jag vet att jag är knas men städa är något som nästintill alltid behövs, ialf dammsuga när man har en liten kille som gillar att kasta saker på golvet och en katt ovanpå det, men men ska inte klaga för sonen är ju faktiskt det bästa som någonsin har hänt mig, så enkelt är det.

Annars så har vi bara tagit det lugnt och kollat en hel del på tv och myst, och dagens middag/kvällsmat blev kokt potatis och hemmagjord gräddsås och hemmagjord köttfärslimpa med sallad, för jävla gott!

Annars ikväll blir det väl ta det mest lugnt och mysa med vår lille buse som är dunder förkyld, fortfarande!

Hur spenderar ni er lördag då?!


Men kommer nog kanske ett inlägg senare, men isf kanske det mest är bilder.

Puss!   

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards