- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 29 september 2013

- Tänkte berätta en sak för er.

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27

Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och det kändes bra i hjärtat vill jag lovar er, eftersom det var nästan 3 år sedan sist.


ÅH, herregud det var verkligen hur underbart som helst att få träffa mina hjärtan, mina finaste syskon! Jag grät inombords när jag såg dom springandes emot mig och även så grät jag inombords när vi skulle åka ifrån dom, för ville verkligen inte åka hem därifrån, jag trivdes där och skulle kunna tänka mig bo där eller iallafall lite närmare dom med min egna familj. 


Måste även passa på att berömma min fina son som åkte så långt i en bil utan några besvär och han var så duktig! Inte ett enda bråk eller så ifrån hans sida, han fann sig i allt och han tyckte det var så kul, för det syntes verkligen i hans ögon att han trivdes där också och tyckte det var kul.


Men tänkte bara mest ta tillfället i akt att berätta det att jag äntligen har fått träffa dom nu, hoppas att man får träffa dom snart igen, som det ser ut nu så kanske dom kommer ner till Skåne på sportlovet eller höstlovet, minns inte riktigt vilket det var men det får jag ju reda på när det börjar närma sig förhoppningsvis.

Tänkte blogga och berätta lite mer om det en annan dag eller så, för orkar helt ärligt inte nu, eftersom allt ligger fortfarande på is eftersom jag har en paus ifrån internet, men bloggen kommer kanske vara det enda som är igång.


Tack mina älskade fina och underbara pågar för ni hängde med upp, det betydde verkligen mycket för mig!

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Av Angelica Christensen - 31 augusti 2013 13:38

Godmiddag allesammans!: Nu är det dags för att bege sig emot Ängelholm för att det är tid för månadens storhandling, så mamma och min låtsas pappa kommer snart och hämtar oss, för vi ska bege oss till Willys i Ängelholm. Sen blir det hem och packa ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards