- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Angelica Christensen - 6 juni 2012 23:13

Jag älskar dig min älskade & underbara son!  

 




Åh, mitt älskade och underbara fina barn, jag kan inte riktigt förstå att du är snart 10 månader, vilket innebär att det börjar allt närma sig mer din 1års dag! Kan inte riktigt förstå vart all tid i världen har tagit vägen med dig, det känns som man har haft dig vid sin sida hela livet fast man inte har sett dig men man har känt dig, du är min andra halva och du är min allra bästavän! Jag vet inte vad jag skulle ha varit utan dig, men en sak är säker jag skulle iallafall inte varit lika stark och självsäker som jag är nu när jag har dig, du får mig att få glädje tårar varje dag samtidigt som du får mig att skratta och le, men sen samtidigt kan du göra mig orolig men som sagt jag är en förälder och då har jag all rätt att bli orolig! Men du ska veta en sak att den bästa dagen i hela mitt liv var när du kom ut. Jag grät och din pappa grät också, det går inte att beskriva i ord hur mycket det kärleks ögonblicket betydde för oss. Jag klarar mig inte utan dig, för du gör mig hel, utan dig är jag bara helt tom och som en groda utan ben helt hopplös. Du får mig att orka gå på upp på morgnarna och vilja lägga mig på kvällarna. För varje sekund jag är ifrån dig så saknar jag dig så otroligt mycket! När livet känns upp och ner eller man är deprimerad så behöver man bara titta på dig så känns allt så mycket bättre. Jag kan titta på dig och få tårar i ögonen för jag är så lycklig för just jag är din mamma just DIN, jag är så stolt över dig! Du får verkligen mitt hjärta att slå. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig helt ärligt, vill inte ens tänka mig ett liv utan dig. För du är den som betyder mest för mig och jag älskar dig!

Kom ihåg det Zander, jag älskar dig mest av allt och av hela mitt hjärta & hela min själ! Du är mitt kött och blod, du är den finaste som finns älskade hjärtat!

 

 

Av Angelica Christensen - 6 juni 2012 22:50

Godkväll!


Sitter här hemma framför datorn och lyssnar på en av mina idoler och kopplar av till Lars Winnerbäck, känns så skönt att bara sitta ner och njuta och lyssna. :) Sonen sover för några timmar tillbaka, sover så sött! Men dock mycket drömmar så vaknar väldigt lätt till och är ledsen, och då får han tröst och somnar om igen. :) Mysiga bebis! Dock blir han lite sur när man kallar honom mammas lilla bebis, hehe men i mina ögon är han mammas lilla bebis även om han är snart 10 månader, börjar bli stor pojke nu och kan så mycket redan.. Jag är så stolt över honom för han är verkligen det finaste jag har! Sen innan ikväll när han somnade så myste jag och sambon lite, vilket som kan behövas verkligen också! Har haft en helt perfekt dag med sonen och sambon medians man har städat lite och så, sen hade jag det helt underbart med min underbara och fina vän Angelica och hennes son innan i eftermiddags, det är så kul att se dom leka ihop, våra söner! Men nu ska jag snart sova. Hoppas alla har haft en perfekt dag och kväll givetvis..


Puss!   

Av Angelica Christensen - 6 juni 2012 16:47

Vad jag gör och har gjort!


Har kollat på våra bästa år, busat med Zander och han har gjort som han gör varje dag och det är att bada och borstat tänderna, hehe! Har tvättat av golven och dammsugat för fullt här hemma, skönt! Sen har jag tagit det lugnt och bara njuter av mitt underbara liv!

Prinsen somnade för att vila eftermiddag efter ha varit i fullgång teknisksett hela dagen.

Så nu sitter jag här hemma och väntar på att världens bästa Angelica ska komma hit så vi kan umgås lite och snacka lite och framför allt leka med våra söner, Bastian och Zander ska leka idag! Och då kan vi mammor och ensamma pappan i huset snacka på och samtidigt leka med våra barn! Sen efter det blir det middag och då blir det hamburgare med pommes och till Zander blir det köttbullar med pommes. Tänkte bara passa på att skriva ett snabbt inlägg, men kommer mer ikväll!

Ska pyssa iväg nu igen, men vi hörs ikväll.

 

Puss!   

 

Av Angelica Christensen - 6 juni 2012 11:59

Dagens tips: Blöjor!


  • Pampers: Vi provade Pampers i början till sonen, men dom tyckte jag inte riktigt om, för dom var speciella om man säger så, men vi provade dom ett tag men sen verkade inte Zander heller trivas i dom, vilket som är det viktigast när det gäller blöjor att ens barn trivs i dom först och främst eftersom det är dom som ska bära dom och stort sett göra sina behov i dom. Tyckte dom blev väldigt kissiga lätt efter ha kissat i den en gång eller två.
  • Libero: Vi hade Liebro också ifrån starten eftersom det är tydligen "Sveriges bästa blöja" och för oss fungerade det fel fritt hela tiden, vi trivdes jätte bra med Libero tills en dag nu när sonen började springa och gå för då fick han lätt röda skarvsår även om det var rätt storlek på blöjan och den inte satt åt så mycket. 
  • Ica Basic's blöjor: Vi har aldrig tidigare testat Icas Basic's blöjor (euro shopper) men vi testade det förra månaden och använder dom en idag, dom är riktigt bra för lilleman han får inga utslag eller någonting utav de, men dock får men dock luktar dom lite lättare kiss efter en natt tex. om dom har sovit hela natten och kissat mycket, men annars är dom utmärkt, tunna och bra! Så dom rekomenderar jag faktiskt väldigt starkt till föräldrar, och sen är dom bra för det priset man ger för dom på Ica för dom kostar 70 kr för 50 stycken i den storleken 7-18 kg!   

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards