- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Angelica Christensen - 21 juni 2012 22:19

- Torsdag.

 

Idag har det väl hänt en hel del, kollat vagnar på blocket och allt möjligt, handlat & grillat hos svärföräldrarna! Sen så inte nog med har varit i Örkelljunga idag också och där handlade vi en super fin vagn, dessutom en kombi! Skit bra tills den dagen det är dags för ett syskon till lilleman, men det dröjer ett bra tag. Dock så glömde jag min serie idag på 3:an, så typiskt! Men har iallafall sett våra bästa år, haha! Både jag och sambon är nöjd med vagnen men den som är nöjdaste är lilleman så nu säljer vi vår gamla vagn! Imorgon är det midsommar och den firas uppe hos svärföräldrarna och folket som kommer ditt. Nä, nu är jag faktiskt jätte trött efter har varit i full gång hela dagen och knappt vilat någonting, så nu ska jag ta min super pigga son och försöka lägga mig, säger fortfarande än idag tänk om man hade haft hans enerige, fy satan vad allt hade gått snabbt att göra då och så mycket man hade hunnit och allt möjligt. Men det är omöjligt, men så är det när man börjar bli gammal! Var tänkt att jag skulle ta en dusch nu ikväll och så, men går inte eftersom lilleman är fortfarande vaken och är mammig, så det får bli sängen! Godnatt.

Av Angelica Christensen - 21 juni 2012 00:39

Vad skulle jag ha varit utan dig? Inte hel iallafall.
Du är min allra bästa vän, du är min andra halva!
Du får mig att skratta och le varje dag även dem dagarna det är som svårast.
Du får mig att kämpa emot allt det onda, allt som gör ont och all smärta försvinner så fort du kommer springandes och ler och säger mamma.
Du är ljuset i mitt liv, du är mitt allt och hela min värld, bästa vän!
Jag älskar dig mer än livet för du är livet för mig, min andra halva!
Jag kommer alltid att finnas här för dig, och stå vid din sida igenom allt!
Jag kan göra precis allt för dig, för du förtjänar det bästa för du är det bästa.
Jag, din mamma älskar dig mer än allt annat min älskade son Zander!
Dagen jag och din pappa fick ett plus tecken på testen blev vi så glada så vi grät och kunde knappt fatta det, vi älskade att känna dig innanför magen också, dina sparkar känns ibland som en evighet men ändå en kort stund sen, natten då den 2 September 2011 klockan 02:23 då när du kom ut och sa knappt någonting, du var helt blå mammas och pappas lilla smurf, för en sekund blev jag rädd för något hade blivit fel eftersom du var så blå och du skrek inte, men sen hörde jag dig och jag och din pappa vi bara grät för det var den vackraste stunden i vårt liv när du kom ut. Mamma är så stolt över dig älskade charmtroll, jag älskar dig så det gör ont i mitt hjärta! Vill bara berätta för dig att varje natt när du sover så vackert och man hör dina andetag så är det så vackert och många gånger som jag bara tittar på dig för du är ju så vacker och jag fäller tårar för för jag kan ibland inte inse att jag verkligen har gjort och fött fram världens finaste kille. Zander tro mig detta kommer ifrån mitt hjärta allt jag skriver om dig, du är min mening med livet älskade hjärtat. Jag lämnar aldrig din sida, och hoppas du aldrig lämna mig. För du är så himla underbar älskade du!  

                          

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards