- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Angelica Christensen - 28 juni 2012 23:46

- Hejhej alla fina läsare.

 

Förlåt för att jag skriver dagarna i ett och samma inlägg, men lättare så här, ber så mycket om min dåliga uppdatering!

I Tisdags kollade vi på Våra bästa år sedan så åkte jag och min älsklade påg ut till min älskade mormor, som är en stor del i mitt liv! Vi var där runt 12:30 för bussen var givetvis försenad! Men men, sånt man får räkna med för varför ska dom köra som idioter för hålla tider? Bättre dom är sena än dom riskerar människors liv för dom ska köra som idioter.

Vi kom ut där och vi fikade och snacka en massa, några månader sen vi träffades sist ju! Fy skäms på mig.

Vi skrattade en massa ihop också och det var bara så underbart att höra henne skratta så mycket, har inte hört henne skratta så mycket på länge nu, riktigt LÄNGESEDAN.

Sen så tog vi bussen lite över 17 tiden så var vi hemma runt 17:30, sen därefter blev det att laga mat och det blev kycklig med ris och currysås, MUMS! Hehe! Zander var dock inte så hungrig för han hade ju ätit 2 stora mackor och ett ägg ute hos mormor, sen därefter så efter vi hade ätit och vilat så kollade vi på Allsång på skansen jag och Zander, gud vad roligt det var! Och Zander han bara klappade händerna och skrattade när jag sjöng, underbara kille!

Sen så såg jag en ny serie på 4:an medians sonen hade somnat i min famn, MYS!

Onsdags så blev det bara att vara hemma och tog det lugnt. Skönt med såna dagar också, dom är viktiga också!
Kollade film för det mesta eftersom det var tråkigt väder och jag hade ont i mina ben och armar!

Sen så åt vi jätte god middag och det blev en god sallad med baconhamburgare och nypotatis och pepparsås! MUMS.

Sen så blev det att se film sen igen på kvällen när lilla hjärtat hade somnat, dock tog det lite tid för han sov väldigt oroligt inatt, men men såna dagar kommer också men inte så konstigt när han har 3 tänder på gång.

Torsdag och det hände väl lite allmänt idag, försökt få tag i vår handläggare men som vanligt INGEN svarar som alltid.

Sen så har vi varit i Perslund så Zander fick gunga och leka, och har varit med Angelica!

Sen så har Linus varit här en runda och dagens  middag blev en enkel middag. SKÖNT! Haha.

Hm, i natt lär det nog inte bli så mycket sömn för vår katt är karlgalen! Och hon mjuarar inte lite högt när hon är karlgalen! Speciellt inte på nätterna iallafall.. Men det var allt för mig idag, i helgen är det Torparedagarna i Åstorp, vilka ser man och vilka ser man inte? ;) Tack för ni vil följa mitt liv här i bloggen.

 

Pusser alla fina & underbara människor!

Ni är värdefulla & betyder. (v)

 

 


Av Angelica Christensen - 28 juni 2012 23:28

Ibland blir jag verkligen så trött på en massa saker, man kan ju knappast säga att det inte händer något i mitt liv, för det händer alltid något både gott och ont..Ibland blir jag bara så ledsen så det känns som jag ska rasa ihop.

Men för mig är det viktigt att kunna visa mig stark för min son, för vill inte bryta ihop framför honom.

Men en dag går så går där väl den gränsen med att jag rasar ihop.

Jag är så glad att jag har mina pojkar och mina äkta vänner i mitt liv, vad skulle jag ha varit utan er?

Mina pojkar är dom som betyder mest för mig och det går inte att beskriva hur mycket jag älskar dom!

Även nu när jag har blivit mamma så vet jag att man inte kan leva fullt ut hur man hade det innan, det vet jag redan och det behöver ni inte påminna mig om för det var jag själv som valde att ändra mitt liv och leva mitt lyckliga liv som ung mamma till världens finaste kille! Oh gud, han är verkligen världens finaste! Jag älskar honom så mycket och han betyder så otroligt mycket för mig! Jag vill inte ens tänka ett liv utan honom.

Ibland sitter man kanske och tänker på sitt förflutna men då kommer jag fram igen till mitt liv som mamma som gör mig såå lycklig! Åh, alltså det går inte att beskriva hur glad och lycklig jag är med min son i min värld, han är mitt liv! Han lyser upp min vardag och dag, han är allt för mig och jag skulle göra precis ALLT för honom och kommer alltid att skydda honom med mitt liv.

Jag är inte stolt över allt jag har fått gå igenom hela mitt liv, det finaste och det jag är stolt över det är min älskade son, jag vet helt ärligt inte hur mitt liv skulle sett ut utan honom, han är verkligen den som betyder så mycket för mig och jag älskar honom till månen x miljarder runt om och gånger miljarder runt jorden!

 

 

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards