- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Angelica Christensen - 22 juni 2012 18:45

- Midsommarafton!   

 

Midsommarafton nu igen, kan inte fatta att det redan är midsommarafton och tänka sig att förra året var man gravid och hade inte lång tid tills beräknad egentligen, det var ungefär två månader till beräknad då. Och i år är vår lilla gosse utanför magen och firar med oss, kan inte bara förstå att han är snart 10 månader gammal! Dom växer snabbt dom små liven! Idag så firade vi midsommar uppe hos mina svärföräldrar och folket som kom dit, och alla barnen där uppe.

Det var jätte trevligt och mycket gott var där uppe också! En massa godis, en massa jordgubbar och en massa andra midsommar mat! Mums! Det godaste av allt är ju nypotatisen och jordgubbarna, som man har längtat hela året till.

Sen har vi lekt en massa lekar idag också, haha! 5 kampen, alltid lika roligt! Men dock deltog jag inte i alla lekar, haha! För jag gick in med Zander för han skulle ha välling och sen så dansade vi runt midsommar stången efter vi hade gjort den klar, med en massa blommor på den, tro det eller ej men den blev faktiskt jätte fin!

Men sen efter det blev det godis och chips och en massa snack och en massa härliga skratt!

Trött är jag som ett svin känns det som! Så det blir sängen för min del, sonen sover redan!

Jag tackar alla underbara och fina människor för idag/ikväll och inatt!   

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards