- My Angelica Christensen

Alla inlägg under mars 2013

Av Angelica Christensen - 31 mars 2013 19:57

- Vill först tacka de som har ställt frågor i min frågestund.

Det enda som var synd faktiskt var ju att inte någon som skrev sitt namn eller där kom fler frågor.


HÄR KOMMER FRÅGORNA! :


Anonym nummer 1

här kommer din fråga och mitt svar din svar på din fråga.


 FRÅGA: Är du kär i någon speciell?

SVAR: Kär och kär, ja alltså jag är ju faktiskt kär i min pojkvän fortfarande, men samtidigt så är jag så sjukt förälskad i honom så det inte går att beskriva känslan mer än att den är jätte underbar. 

 


Anonym nummer 2

här kommer dina frågor upp och mina svar på dina frågor.


FRÅGOR: 

1. Vem är den bästa kusinen du har? Svar:

Den bästa kusinen jag har är en som heter André, han och jag står varandra riktigt nära och vi snackar med varandra flera gånger i veckorna, så André är min bästa kusin.


2. Hur ser ditt liv ut om 5 år? Svar:

Jadu, den frågan var lite klurig men antagligen så har Zander ett syskon och jag har ett fast jobb i en stor livssmedelsbutik, bor i ett stort och fint hus med både ny design och gammelmodigt. Även börjat spara till mitt volontärarbete som jag vill göra när Zander har fyllt 20 och förhoppningsvis går Zander i en bra klass och har bra vänner.


3. Vem är din bästa vän? Svar:

Om man ska just peka ut någon person så är det faktiskt Sabina som är min bästavän, hon lyser upp min dag med mycket kärleksfulla ord i sms mycket eftersom vi inte träffas så ofta för vi bor en bit ifrån varandra och det är väldigt synd men vänskapen står kvar och är lika stark idag som den var första gången vi fattade beslutet att vi är helt enkelt bästa vänner.


4. Vad tycker du om fjortisar? Svar:

Allstå, jadu bra fråga denna också var! ^^ men ja, ska göra det bästa jag kan för att kunna svara på detta inlägg så bra som möjligt. Alltså jag personligen är den att människor har en underbar sida hos sig och sen om man väljer att vara fjortis eller något annat så spelar det ingen roll huvudsaken personen trivs i sig själv och bra utav de den har valt att vilja vara, och alla kan vi vara jobbiga men lika väl kan vi vara snälla och hur underbarar som helst, har inget emot folk som aldrig har gjort något emot mig, så jag är personligen inte någon person som dömer någon innan dom har fått en ärlig chans att kunna få visa sin insida och inte bara utsida, det är min åsikt. Hoppas det blev bra!


5. Skullde du ändra något i ditt liv just nu om du kunde? Isf vad skulle du ändra på? Svar: Alltså just nu vill jag faktiskt inte ändra någonting i mitt liv för jag trivs i detta liv jag har valt att leva, men däremot om jag hade kunnat så hade jag velat ändra mina dåliga betyg jag gick ut i nian med till något bra istället, men som sagt var en väldigt ung och dum framförallt en stökig ungdom med fel människor runt om mig, men nu i efterhand så inser man hur lätt allt hade kunnat vara om jag valde rätt krets om man säger så och aldrig litade på andra än skulle ha litat på mig själv. Samtidigt  ångrar jag att när jag var mindre så tog jag allt för givet utan att tänka vad de kunde leda till, men detta liv jag lever nu som ung mamma samt läser på gymnasiet och är sambos är ingenting jag ångrar för detta är liv jag har valt själv och det är ingen tvekan om saken att jag vill inte leva så.

 

 

Jag hoppas verkligen att alla blev nöjda med sina svar på sina frågor ni hade!

Tack för ni valde att delta i min frågestund! 


Av Angelica Christensen - 31 mars 2013 19:25

- Det var verkligen skönt att slippa ringa polisen!


Ja så undrar ni säkert varför jag skulle ringa dom, men är ju faktiskt som såhär att min mamma har besökförbud på mig, så hon får inte stå under viss antal meter i närheten av mig, vet att det ni kommer tyck att det är patetiskt när man är i butik men det tycker inte jag nämnligen, inte efter allt hon och pappa har ställt till med för mig i mitt liv, ställt till det en hel del och det är inte lite heller..


Måste säga vilken lycka alltså, väl inne i butiken vid kassorna så står jag och ska betala, det är då jag ser min biologiska mamma tittar på mig snabbt när hon snabbt fick syn på mig då hon väljer att ta den andra kassan, jag vet att i vanligtvis så hade hon ställt sig i samma kassa som jag om inte vi hade det besökförbudet som jag faktiskt har velat ha på och snart inte långt ifrån det blir ett på pappa också.

Det är snart över ett år sedan jag kontaktade polisen om besökförbudet, och första gången nu jag ser min mamma i verkligheten det blev en snabb chock samtidigt som en skön lättnad när man fick se med sina egna ögon att hon valde en annan kassa, klokt av henne men tror faktiskt hon tänkte på vad som kunde hänt annars om hon hade ställt sig i samma kassa som mig.


De flesta personer som känner mig riktigt bra vet om att Anita är inte min biologiska mamma tyvärr, men hon är en fin och underbar och omtänksam människa som har gjort för mig och min familj och hon är faktiskt som min mamma, hon är min mamma så enkelt är det, även om det inte finns papper på det men så är hon det för mig, hon har alltid varit mer mamma för mig än min rediga mamma, och Anita du ska veta att du kommer alltid vara min mamma!

Jag älskar dig mamma!   

 

 

Av Angelica Christensen - 31 mars 2013 12:07

Nu är det ju dags för en frågestund här i bloggen, svarar när jag har fått minst 5 frågor.

Svaren kommer att komma upp som ett inlägg här på bloggen!

Av Angelica Christensen - 31 mars 2013 09:32

Hejhej!


Hade en helt underbar kväll igår med underbara människor som verkligen gjorde min lördag toppen! Hela förmiddagen sov nästintill Zander, kändes redan då som något inte stämde på honom och det visade ju sig senare när han fick feber på kvällen så vi valde att gå hem tidigare än vad vi skulle egentligen, men det gör ju absolut ingenting för man gör ju faktiskt allt för den personen man älskar mest i hela världen.

Men annars var ju faktiskt lördagen helt perfekt och underbar, god mat och underbart sällskap med jätte mycket skratt och sånt behövs alltid, dessutom fick jag fixat mina ögonbryn igår också! Så skönt att få det gjort, för man kan ju låta det växa ut och se ut som en djungel där inte, usch!

Så vi fick hem lite över åtta och det var skönt väder ute också, så det var ju inte så att man skulle typ gå snabbt hem och halvspringa för det var så kallt för så kallt var det faktiskt inte, det var helt lagom inte för kallt och inte för varmt heller..

Kändes skönt att kunna komma bort en runda igår också efter ha legat sjuk i så många dagar på lovet så det har varit jobbigt.

Väl hemma blev det dags för göra och ge Zander sin kvällsvälling men efter det somnade han om igen rätt så snabbt eftersom han var så trött och hade feber men inte lika hög som han hade när vi var borta, sen efter det så blev det mys för mig och kolla på Irene Huss - en man med litet ansikte.

Riktigt bra film även om jag har sett den en gång innan, men man tröttnar nästan aldrig på såbra filmer. Men hoppas ni alla hade en underbar Påskafton och firade det med go'a människor!


Här kommer upp några bilder ifrån gårdagen, kändes faktiskt kul att kunna fotografera sig själv igen nu när man har en fin hårfärg, för gillade ju inte den som jag hade innan.

Av Angelica Christensen - 29 mars 2013 14:52

Hallå alla sötnosar!


Först vill jag faktiskt passa på att be om ursäkt för min dåliga uppdatering de senaste dagarna,

men har faktiskt grundliga anledningar till varför jag inte har uppdaterat de här senaste dagarna har inte suttit vid datorn för har inte orkat, för hela familjen har varit riktigt sjuka! Så har knappt kunnat se tv eller så, så nu hoppas jag ni har förstående varför jag inte har orkat göra någon uppdatering, men idag är det ju fredag, snart är lovet slut. Kommer kännas tomt att inte vara hemma med sina älsklingar men vardagen bör ju komma tillbaka i sina rutiner igen som med skola och dagis igen men kommer sakna att kunna umgås så många timmar med mina älsklingar och kommer även sakna att kunna se min favoritserie varje morgon som är Våra bästa år (days of our lives)    

Så nu sitter jag här hemma i soffan och kollar på One Tree Hill som går på tv just nu, sen efteåt blir det väl att se Unga mödrar, efter det blir det antagligen att röra sig emot affären för idag så jag har bestämt mig för att färga håret men fan inte vilken färg ännu, någon som vill hjälpa lilla mig?

Av Angelica Christensen - 28 mars 2013 09:21

1. Få platt mage!
2. Få bra kondition.
3. Få bättre betyg än vad jag har nu.
4. Få långt hår.
5. Lära mig fokusera på det jag brinner för.
6. Rensa bort onödig energi som jag samlar lätt på mig.
7. Få ordning på allt som går emot mig som jag vill gå med mig.
8. Lära mig att hantera svåra saker så jag inte tar det lika svårt.
9. Hitta ett ställe där jag vill ha ett jobb efter studenten 2014.
10. Bry mig mer om mig själv och få bättre självförtroende och självkänsla.

-Har skrivit upp 10 mål men har säkert fler men detta är dom viktigaste för mig just nu i alla fall. -

Av Angelica Christensen - 26 mars 2013 08:29

Hejhej!

Ja igår fick man faktiskt sovmorgon fram tills 08:05, kändes sjukt skönt och det behövdes verkligen sova lite längre, man får ju faktiskt på att njuta för det är inte alltid Zander känner för att sova länge, men så är det ju med barn och det gör absolut ingenting för mig för väljer han att han vill sova länge då passar jag på att ta chansen i akt att också sova lite längre, men väljer han att gå upp tidigt då är det bara till att gå upp, ingen tvekan om den saken.

Vi gick upp och han fick frukost och ny blöja, undertiden då så passade jag på att kolla Fredagensavsnitt av våra bästa år som gick i repris på TV8 och en liten stund där efter så blev det att se dagens avsnitt av våra bästa år som går ju egentligen på TV3 men det kanske ni redan känner till, jag kommer iallafall att se i veckan varje avsnitt med det eftersom det är min favoritserie som jag tråkigt missar när jag går i skolan, men så är det ju för min serie går ju knappast inte före min utbildning för min utbildning går före där, känns skönt att nästa år tar man faktiskt studenten, kommer kännas väldigt ovanligt men har jag ett jobb efter studenten kommer det kännas så himla skönt.

Efter det så begav Zander och jag till Öppna förskolan så han fick leka av sig och leka med alla andra barnen, träffade en hel del man känner och deras underbara barn, underbart! Vi var där tills de stängde och sen efter det begav oss hemåt vid 13:00 eftersom Zander var så trött, så han somnade på vägen hem redan, när vi väl var hemma så fick han vila tillsammans med sin pappa eftersom hans pappa är ju också sjuk med hög feber och allt, stackars mitt stora hjärta!

Själv passade man på att rensa ibland en hel del saker i sovrummet, känns så skönt att få det gjort, sen tog man sig en paus med att kolla på One Tree Hill som också är min favoritserie sen fortsatte jag efter det också annars på kvällen blev det att kolla på Familjen Annorlunda, ett riktigt mysigt program! Trots sjukdomar och allt så var denna måndag riktigt bra!

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards