- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Angelica Christensen - 2 juni 2012 12:00

9 månader idag!  










Idag är mitt älskade hjärta redan 9 månader gammal, det märks att tiden bara springer iväg. Ibland inser man inte hur snabbt tiden går egentligen, men den går ju så himla fort. Ibland känns det som det vore att man kom hem från BB med sin lilla bebis men det är ju ändå stortsett 9 månader sen, kan inte fatta att han är lika gammal som en hel gravidtet är. Alltså 40 veckor var han i fredags, gud som tiden springer iväg. Och han springer rundor för fullt här hemma själv (utan gåstol) han kröp väldigt tidigt också, och väldigt duktig i språket. En hel del ord kan han faktiskt säga. Jag är så stolt över min fina kille som är så himla underbar. Helt ärligt så hade nog aldrig mitt liv varit lika underbart som det är nu när man har honom. Älskar livet, älskar honom! Kan bara inte fatta att det verkligen är 9 månader sen man krystade ut honom, men det är det ju. Kärleken till sitt barn är obeskrivlig, det är han som får mitt hjärta slå, han som får mig att orka leva och orkar kämpa om där kommer någon mottgång mamams fina prins! Du är mitt allt, min mening med mitt liv, du är lyckan i mitt liv! Du är det finaste som finns hjärtat!
Jag älskar dig mest mitt underbara älskade barn!   


 

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards