- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Angelica Christensen - 9 juni 2012 18:00

-Dagens tips film!


Irene Huss - Det lömska nätet.

Ett cykelbud ser hur en flicka blir brutalt överfallen och indragen i en skåpbil. Hon larmar polisen direkt men tyvärr hittas flickan för sent. Det visar sig att denna mördade flicka har blivit utsatt för ett grovt sexualbrott. Kriminalinspektör Irene Huss och resten av teamet börjar leta efter mördaren men har väldigt få ledtrådar att gå på. När ytterligare en ung tjej mördas på liknade sätt så inser teamet att de har att göra med ett sexuellt rovdjur. Hur får han kontakt med flickorna? Varför går de med att träffa honom? Varför har de speciella underkläder på sig? Denna film får 10 av 10 stjärnor av mig!   

Den är jätte bra och det är bra för ungdomar att se vad som kan hända ute på nätet.  

http://www.youtube.com/watch?v=WkMvZEZ9-vs 

gå in på denna länk så blir ni direkt kopplade till trailer till denna film.





















Av Angelica Christensen - 9 juni 2012 12:27

' älskade Zander.  






Du är ljuset i mitt liv.

Du är meningen med livet.

Du är den som betyder allt för mig.

Du är den jag älskar mest!

Du är den som jag gör och kan göra allt för!

Det finns ingen underbara son än vad du är.

Jag är så stolt över dig mitt älskade hjärta.

Jag älskar dig så otroligt mycket!

Jag kan inte fatta att du är snart 1 år.

Det har varit det bästa året i hela mitt liv.

Jag älskar dig så himla mycket Zander! 



 

 

Av Angelica Christensen - 9 juni 2012 11:12

-* God förmiddag!


Här hemma började dagen klockan halv åtta, men sonen fick välling och en ny blöja, sen somnade han om och sov enda fram tills klockan var 20 över 10, så passade på att sova ut själv då också! Inte varje dag eller så man får så sovmorgon så det gäller verkligen att ta chansen när den kommer.. Kan lova er att det var riktigt skönt och behövdes verkligen! Så nu sitter han och leker och har barnkanalen igång här hemma. Ville titta till honom innan när han lekte så sa han till mig " mamma får inte va här " hehe, underbara barn! Här hemma är inte dagen helt planerad än mer än att här ska tvättas i alla fall. Tvätta behöver man alltid för så ofta man bytar kläder själv och på sonen! ;) Sen så får vi se vad resten av dagen bjuder på. Kommer uppdatera om resten av dagen senare ikväll, men det kanske blir att umgås med bästa Angelica, men vi får i alla fall se. Tar en stund i taget, för ska i alla fall först laga lite lunch här hemma och börja tvätta! Men hoppas alla har det underbart idag! :) 

Vad ska ni själva hitta på då?

En fråga, någon som vet hur man laddar upp egna vidoeklipp här på denna bloggen? För det verkar inte vilja som jag vill, eftersom jag tänkte vidoeblogga någon gång och slänga upp vidoeklipp på sonen här hemma, men verkar inte vilja fungera! Snälla, någon som vill hjälpa mig? Hör av er till mig då här eller på min hotmail: liillaanvarnamnet_@hotmail.com, tack på förhand! 

Bilden är tagen på julafton, den 24 december 2011! Mor och son, den första julen utanför magen!  

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards