- My Angelica Christensen

Alla inlägg under september 2012

Av Angelica Christensen - 26 september 2012 13:54

~ FÖRHÅLLANDE! ~


I ett förhållande går det ut mycket på att man ska uppskatta varandra.

Förhållandet är det väldigt viktigt att man kan prata med varandra,

dela tårar och glädje tillsammans.

Bevisa för varandra att man uppskattar varandra och har ett bra samarbete.

Våga prata med varandra och diskutera saker om det är något som man tycker är fel.

Viktigt att man är ärliga emot varandra och inte springer med en massa lögner.

Ärligheten sårar mindre än att personen springer rundor med en massa lögner bakom ryggen.

Jag brukar alltid säga att helldre så är jag sårad av ärligheten än en massa lögner.


Våga bevisa för personen du är tillsammans med att du älskar den, uppskattar den.

Att du känner dig trygg, och visa din ärliga sida.

Ta hand om dina nära och kära för ingen vet när slutet är nära.

Själv så har jag och min sambo varit tillsammans i 4 år och vi har både gått igenom glädje och sorg, både motgångar och framgångar. Jag är så stolt över oss hur långt vi har kommit med varandra, nu har vi en son på över 1 år, och vi har gått igenom så mycket.

Han är en viktig del i mitt liv, och jag älskar honom så oerhört mycket och är stolt över att vi har bildat familj med varandra eftersom vi har kära i varandra när vi var små, så vi var varandras barndoms kärlek.

Han är mannen i mitt liv, jag är så glad att det är vi fortfarande.

Jag älskar dig Timmie!   


Skrivit på min lektion, vi fick det som uppgift.


GLÖM INTE ATT ALLTID UPPSKATTA VARANDRA OCH TA HAND OM VARANDRA!



Av Angelica Christensen - 25 september 2012 09:31

Hej alla söta människor!   


Här sitter man i skolan och pluggar för det glada livet, det känns så skönt att vara tillbaka framför bänken om man säger så.

Jag trivs verkligen i min klass och skola, jag trivs faktiskt med mina lärare också.   

Så skönt med underbara människor, det gör så mycket med min trivsel att göra att jag verkligen tar mig i kragen att går hit varje dag, varje dag kämpar jag för att lära mig något nytt och få en bra utbildning, för mitt mål är ju faktiskt att gå klart skolan och få en super bra utbildning och kunna få ett jobb efter studenten, jag vill kunna vara en bra förebild och vara en bra mamma till min son, för det är så viktigt för tänk när han börjar skolan och han vill inte dit och frågar mig tex. "Mamma, gick du i skolan?!" och så visade sig kanske att jag inte gjorde det och då kanske han känner att han inte behöver det.

Men det känns också så bra att Zander trivs och älskar dagis för det gör mycket att det blir lättare att fokusera i skolan också på skolan så man inte går på nålar eller sitter på nålar och undrar hur det är med honom eller så, visst jag som mamma tänker alltid på hur det är med honom,men när han är på dagis så vet jag att dom ringer om det är något, så man får chansen att koppla av lite också.    (Hoppas ni tolkar mig rätt nu)


Vi har kärnämne på schemat ännu, men snart börjar min lektion så lika bra att avsluta detta inlägg, detta skulle bara bli ett litet inlägg,men slutade som sagt någorlunda stort.


Men vi hörs!

Puss!

Av Angelica Christensen - 24 september 2012 20:51

Godkväll alla sötisar! ;)

Idag så är det måndag och har varit hela dagen, vilket innebär att man har varit i skolan trots man mår som man gör, sonen har varit på dagis och sambon har varit på sin sysselsättning! :) det har gått bra för oss alla, skönt! :)

Idag i skolan så har vi läst projekt, och haft näthandel och sista lektionen var vi på brandstationen med vår lärare, han visade mest runt och han kan ju minsann svara på våra frågor eftersom han är brandman! ;) till våren så väntas det övningar på brandstationen för sist dom hade det var jag mammaledig!
Jag tycker det är bra att vi har det, för övning ger ju färdighet! ;)

Efter skolan blev det att ta bussen hemåt för hämta min älskade prins på dagis, och sen har man bara städat undan här hemma, som de flesta känner till så dammsugar jag minst en gång om dagen! :)

Sambon gjorde god mat idag, han gör så himla god mat!
Nu blir det att ta och duscha sen packa badkläderna tills vi ska simma på idrotten imorgon! ;)
Sen ska jag lägga mig få min underbara och behövliga skönhetssömn!

Heja Helsingborg IF ! <3
Jag älskar min familj mest av allt! <3

Godnatt på er alla, puss!

Av Angelica Christensen - 23 september 2012 20:27

Godkväll alla söta!

Nu ikväll har väl inte hänt så mycket mer än att lämnat älsklings lillebror hemma som har sovit hos oss ifrån igår tills idag, sen på vägen hem beställde vi varsin pizza och det var jätte gott :) men onyttigt, men det skiter vi idag iallafall, hehe! ;)
Har kollat på Awkward också ikväll, och sonen har badat för en liten stund sen och nu ska han få pyjamas på sig och en flaska välling sen är han redo för sängen, och sambon och jag ska mysa ner oss i soffan och kolla på Beck, men ska lägga sonen nu!
Godnatt på er!
Puss! <3

Av Angelica Christensen - 23 september 2012 13:09

Hejhej alla sötnosar!

Efter ha tvättat sen halv 8 imorse, så drar jag igång och börjar städa undan lite här hemma!   

Dock så är vi lite dåliga alla här hemma, både jag och sonen och sambon.

Vi har dunder förkylda, och har ont i halsen och sen har sambon och jag ont i huvudet. Det gör så ont!

Men nu ska jag fortsätta med det jag skulle göra, som att dammsuga och vka in tvätten.

Ha en fin söndag allesammans!

Puss!   

Av Angelica Christensen - 23 september 2012 12:00

- Ibland inser man allt man såg så självklart innan, men man inser det försent.

Det var när jag förlorade min så kallade bästavän som jag insåg så himla mycket,

det var då jag insåg att jag hade så många andra underbara vänner och som accpeterade mig trots min son.

Tänka att man ska behöva förlora något eller någon för att man ska inse vart man står eller inse hur personen är?!

Det hela började med att allt skulle passa henne och när hon kunde, och hon frågade alltid mig i sista hand när hon ville vi skulle umgås, och då erkände hon i varje sms att hon hade frågat de andra också, framförallt före mig.

Sen slutade det mer eller mindre med en massa lögner och svekheter, jag trodde på att hon var min bästavän,

men det har jag insett nu att en bästavän är inte så som hon behandlade mig, min nya bästavän har bevisat för mig att en riktigt bästavän behandlar inte en sådär, hon fick mig att tro på allt hon sa. Men orkade inte med att vara andra handsval alltid för henne, så det slutade med att jag tog bort henne överallt för det skulle bli lättare att gå vidare och släppa vänskapen som vi hade. Hon finns inte kvar inom mig, men hon finns med i mitt huvud och snurrar till det.

Det som stör mig riktigt mycket är också att hon sa att Zander betydde så mycket för henne, men vadå?! Kunde man inte skicka grattis till min eller sambos telefon.

Men men, hon är borta ur mitt liv nu, jag känner för att det var nog det bästa jag kunde göra för att kunna må bra och kunna få chansen att inse vilka fina och underbara vänner man har egentligen som man inte har märkt kanske lika bra som nu när man förlorade sin så kallade bästavän, men alla mina fina och underbara vänner ni är guldvärda!   

Av Angelica Christensen - 23 september 2012 10:28

Hejsan alla fina bloggläsare!  

Som alla vet så har jag bloggat här mycket förut, men sen drog jag tillbaks till nattstad för att ge det en chans till, men den chansen tog inte sidan på allvar, så det slutade men att det krångla alltid när jag bloggade via telefonen eller vid datorn, men som alla vet så har jag ju bara en stationär dator så vem orkar sätta sig vid den alltid för att blogga?! Därför älskar jag att kunna blogga via min mobil, för det är så mycket enklare och bekvämare   

En hel del har hänt sen jag uppdaterade här sist, för sist jag uppdaterade här så var jag mammaledig, men nu är sonen över 1 år och han är så duktig! Han går på dagis och det fungerar super bra för honom, stolt mamma är jag!

Och jag är tillbaka i skolan och pluggar för glada livet för att få en bra utbildning som ska kunna leda till jobb, vill verkligen ha ett jobb efter studenten, för är så rädd för att ta studenten om jag inte har ett jobb att gå till, visst jag älskar att gå hemma med sonen men jag vill ha någonting att gå till och tjäna pengar om man säger så, hoppas ni förstår och tolkar mig rätt.

Sen har sambon och jag varit tillsammans över 4 år nu, och jag är så lycklig!

Men som sagt jag kommer som det ser ut nu att jag kommer vara tillbaka här igen! Hehe, hoppas detta fungerar denna gången också, för är så trött på att behöva byta blogg på blogg hela tiden för det krånglar.

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards