- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Angelica Christensen - 13 juni 2012 14:26

- Uppdaterar om de senaste dagarna.


Jag ber om ursäkt till alla mina fina läsare, att jag har varit så slarvig och dålig på att uppdatera min blogg nu i några dagar, men då tänker ni "vad har hon för anledning?" jo, andledningen till detta är för att jag har varit mycket på öppna förskolor med sonen hela dagarna nästan så han har fått lekt med andra barn, men visar sig att han kan leka med andra barn om han själv vill men annars vill han leka själv. Sen när man då har kommit hem så har man mest tagit det lugnt för tekniskt sätt så har ju mer en hela dagen gått nästan, så har man börjat med middagen sen har jag sett mycket film med sonen och bara myst och njutit av min mamma ledighet, eftersom man börjar ju skolan i augusti, det är inte långt dit. Det lär gå snabbt därför passar jag på att göra som jag har gjort i alla andra månaderna att njuta av livet med min underbara son som jag älskar mest av allt! Han är verkligen det bästa som har hänt mig, jag vet inte vad jag skulle ha varit utan honom, inte hel i alla fall. Hehe, måste få berätta detta att igår när jag skulle lägga Zander för natten så sa han " jag lägger mig själv " så sa jag till honom ja men då vet jag hur det slutar att du kommer skratta hela natten han bara " ja mamma " sen så somnade han några minuter därefter. Men nu ska jag fortsätta gå rundor här hemma och plocka undan lite här hemma. Kommer säkerligen att uppdatera mer ikväll. Men ha det så bra så länge, så syns vi snart igen!


Puss!

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards