- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Angelica Christensen - 8 juni 2012 23:56

-* God kära natt! 


Ja här hemma började dagen redan klockan sju i morse, sonen vaknade och var pigg som en solstråle, ja tänk om en annan var det också? Nix, det var jag inte. Men seriöst måste vara något fel på mig för det kvittar hur bra jag äter och hur bra jag sover så är jag ALLTID trött. Sjukt men sant, där hade ni en sanning om mig, så gick upp gav honom en ny blöja och välling som alltid, sen vart han i full fart. Sen senare vid 13 tiden blir jag erbjuden av min fina vän Rebecka att hennes mamma kunde hämta mig och Zander för att kunna komma in till Klippan för att se på alla fina studenter, så kollade på studenten i spö regnet, tråkigt nog blev sonen lite blöt, men han sa inte ett ljud mer än att " titta mamma " och så pekade han, var rätt så kul att titta fastän man inte såg just DOM man skulle se. Men men hoppas jag får träffa alla fina en annan dag så dom får berätta om sin fina upplevelse att ta studenten, hihi. Sen senare kommer hem börjar med maten blir stekta potatis och bacon och sås! Gott! Sen efter det så kommer Sandra och hennes barn upp hit lite på besök, skoj var det, men dock alldeles för längesedan hon och jag sågs. Senare så gick vi ut på en runda runt 20 tiden, jag och sambon, Zander och världens underbaraste vänner och det är ju såklart Angelica och André, Bastian sov redan dock. Så kom hem nu runt 23 tiden efter ha gått en lång promenad som var så himla skönt att rensa tankarna med underbara vänner och underbar sambo och underbar son, så nu sitter jag här och somnar när som känns det som, men men ska sova i alla fall ska krypa ner under mitt varma täcke och sova tills sonen vaknar. Godnatt alla fina läsare! :*

 

Så här blev familjekortet förresten på oss!

Av Angelica Christensen - 8 juni 2012 23:39

-* Kärleks text.


När jag föll för dig så föll jag pladask. 

Utan att fatta ett skavt första stunden. 

Innan jag förstod att jag var kär.

Jag var för kär i dig för att inse att jag hade fallit för dig.

Du hjälper mig att gå igenom allt.

Både svåra och lätta stunder. Ibland inga lätta tider,

men vi klarar allt tillsammans så länge vi har varandra.

080903 - dagen det blev du & jag baby, ångrar inte en sekund.

Jag älskar dig min kärlek, Timmie! 

  

   

Av Angelica Christensen - 8 juni 2012 12:22

-* Till allla fina studenter.


Idag tar nästan alla mina vänner studenten, och många andra som också tar studenten! Jag säger grattis till er alla, och ber om ursäkt för till er eftersom jag inte kan komma! Men hoppas att eran dag kommer bli bäst och helt lyckad kväll och natt! Tråkigt för det flesta det där med arbetslöshet, vilket jag tycler skulle ha blivit bättre här i Sverige, men tråkigt men sant men det är något vi har mycket av. Idag tar många ifrån min klass studenten, många ifrån min gamla skola och där mina gamla klasskamrater, jag själv skulle också tagit studenten i år om jag inte hade bytat skola så ofta som jag gjorde, men som jag ser på det hela så är det faktiskt för mig att trivas på den skolan man ska gå och kämpa sig upp till för skolan är som en arbetsplats man ska trivas! Men säger iallafall grattis till er alla fina och underbara studenter, fira nu er dag riktigt rejält, för studenten tar man bara en gång i livet och nästa gång är kanske exsamen som väntar er.

GLAD STUDENT! Lycka till i livet alla! (v)


 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards