- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

' Underbar dag!

Av Angelica Christensen - 28 april 2013 23:27

Godkväll goa bloggläsare!


Har haft en helt underbar dag tillsammans med min egna familj och även med min underbara syster och hennes underbara familj, så den har varit helt kanon med mycket bus och mys med alla 3 charmtroll varv 1 utav av dom var vår lille buse, hehe! Super mysigt, har även fått chansen att mysa med mina två fina moster's hjärtan Kevin och Nezzi och det har varit helt underbart, och prinsen somnade i bilen på vägen hem och han har varit duktig trots lite busig och trotsig men det är ju sånt med barn och deras utveckling men som sagt ibland kan det gå över styr men det är han duktig på att styra bort efteråt, för när han väl inser vad han har gjort så säger han alltid förlåt eller klappar personen, men varit otroligt duktig idag och det har mosters lilla hjärta med varit.

Kände det när vi satt oss i bilen med min svåger så kände man att man saknade sin syster och syskonbarnen direkt och även svågern när man hade lämnat dom, helt underbara är ni!

Men dom kommer mest troligen nästa helg till oss för på fredag fyller jag år och då ville jag dom skulle komma hit på lördag och äta lite gott med oss och snacka och bara njuta och ha allmänt trevligt med varandra.

Idag så var vi ju även på Ica Maxi där jag ville testa ha praktik, kan ju säga som så rörig affär men hinner nog bli bra tills jag ska ha praktik där om jag nu får det, man kan ju alltid hoppas!

Ätit gott och varit i fint och underbart sällskap, så kärlek till denna underbara dag och hoppas på fler! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards