- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Angelica Christensen - 7 april 2013 19:28

Jag saknar er något otroligt mycket!

 

Oavsett vad dom andra personerna runt om kring er säger om mig så vet dom långt ifrån hela sanningen och vet inte hur jag känner, och det är inte mitt fel att vi inte träffas eller snackar, utan att det är dom andra personerna runt om kring er som bestämmer hur det ska ligga till, skulle jag fått träffa er så hade jag mer än gärna gjort det och även likaså att få höra era röster, det var längesedan nu vi träffades det är några år sedan sist och det går faktiskt inte ens sekund utan att ni är med i mina tankar, jag hopppas att den dagen ni blir gamla nog att ni får bestämma själva att ni tar kontakt med er storasyster, det skulle betyda jätte mycket för mig! Vi bor många mil ifrån varandra men det hindrar inte mig ifrån att sluta bry mig om er och även om jag har eget barn så hindrar det inte mig att älska er som mina syskon och ni lär alltid betyda mycket för mig för det går inte en dag ifrån att jag saknar er, jag saknar er närhet, jag saknar era fina röster och era kramar som ni alltid gav mig och all syskon kärlek saknar jag också. Hoppas att ni aldrig kommer glömma bort mig för det skulle göra ondare än vad det gör nu utav saknaden, jag hoppas alltid att ni mår bra och att ni har det bra fastän er storasyster inte är med er och kan skydda er ifrån allt ont i denna värld för nu har jag även en son som jag skyddar med mitt liv.

Jennifer, Ted, Gisela och Hanna - Jag älskar er mina älskade små syskon!   

 

                       

För att se bilderna i större format så är det bara att ni trycker på dom!


Bilderna är tagna det året dom var nere i Skåne alltså år 2011.

Av Angelica Christensen - 7 april 2013 16:10

- Fattar inte vad det är med mig längre.

Jag känner inte igen mig själv mer,

jag är trött och helt slö i hela kroppen hela tiden,

jag känner verkligen inte igen mig själv,

jag blir sur eller iallafall blir tjurig för minsta lilla

känns det som och det tycker jag inte om,

jag vill ju vara den glada Angelica hela tiden.

Som idag är det heller inte mig likt att inte ha svarat på ett enda sms.

Så nu vill jag passa på att be om ursäkt till alla som jag inte har svarat idag,

dessutom till er som jag har svarat tjurigt emot, men som det är nu så

känner jag verkligen inte igen mig själv.

Jag vill verkligen inte vara sån här!

Känns även som jag ska somna när som helst hela tiden.

Helt jävla matt i hela kroppen, så fruktansvärt slö och allt jag vill

är att vara pigg och glad, och sluta tjura på folk eller saker.

Men jag får verkligen kämpa mig igenom detta, jag ska klara det så enkelt är det.

Det enda ni behöver göra är att tro på mig och stötta mig när sånt här.

Tur jag har min älskade son och sambo för annars hade jag nog stängt in mig.

 

Av Angelica Christensen - 7 april 2013 10:20

God förmiddag!

 

Sitter just nu och läser de personer som jag följer via deras bloggar, mycket interssant!

Dock är man lite små seg i kroppen efter att inte ha sovit så många timmar inatt och sonen har vaknat inatt igen av att vara  helt ledsen och grät för fullt, riktigt läskigt är det när man kan inte nå fram till honom och få reda på vad det är utan chansa att det var kanske mardrömmar, tycker synd om honom för det verkar som han drömmer något nu mer eller mindre varje natt och är det inte det så vaknar man utav när han går ur sängen för att han går i sömnen, kan lova er att det är faktiskt lite läskigt.

Vaknade av mitt alarm som ringde 06:30 imorse så det var bara att kliva upp fastän det var segt men sånt måste man göra, och tog på sig städkläderna och sen runt 07:00 så var det bara att springa ner i tvättstugan med de två första maskinerna, Zander vaknade straxs därefter. Tror han nog vaknade utav min mobil eller något! 

Så han är pigg och vaken och han har ätit frukost och även myst med sin mamma i några få minuter.

Just nu busar han och leker för fullt, ser så underbart att se sitt barn så glad och lycklig! 

Annars idag blir det att tvätta klart som jag måste vara tills klockan 13:00, sen blir det nog att vila en liten stund när Zander tänkte vila, sen blir att rymma undan lite här hemma det som behövs. Känns som det enda man gör ibland är att städa ;) men sånt behövs speciellt när man har en liten buse som drar fram och tar fram allting som han tror att han vill leka med fastän han tar fram det och sen skiter i det, haha! Men han är så duktig för han hjälper till att städa undan sina saker om vi börjar först att plocka upp dom.

 

Annars igår hade vi en helt underbar eftermiddag och kväll, blev att Zander och jag badade efter han hade ätit sitt mellanmål när han vaknade vilket som var skrabbelucker, super gott men dom har jag faktiskt lyckats göra godare tidigare, sen så drog vi hem till Zander's farmor och farfar och barnen som var hemma och efter en stund så grillade svärfar, och det blev så gott! Så vi åt grillat där hemma hos dom och mycket annat gott som pommes och stekt svamp och majs, underbart! Sen kollade vi lite utav Fångarna på fortet där men det är inget jag tycker är kul längre, gillade det mer när jag var yngre men vi hade iallafall trevligt och skoj och det är ju faktiskt huvudsaken man har det tycker jag.

Inte nog med det så drog vi hem lite innan 20:45 eftersom Zander började bli trött och väl vi kom hem så tog det ett litet tag sen somnade han gott efter ha lekt och busat både inomhus och utomhus och ätit rätt så bra med mat, det är lycka att se det också, sen satte jag mig och kollade på tv och då blev det att se på Irene Huss gillar verkligen dom filmerna precis som jag gör med Johan Falk och Beck filmerna, efter filmen blev det lite mys med sambon och det kändes skönt speciellt när man har varit lite nere den senaste tiden så kändes det skönt med lite egentid med honom undertiden sonen ändå sov, sånt behövs det också även när man är små barnsförälder.

 

Jag älskar min familj!   

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards