- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Angelica Christensen - 28 april 2013 23:27

Godkväll goa bloggläsare!


Har haft en helt underbar dag tillsammans med min egna familj och även med min underbara syster och hennes underbara familj, så den har varit helt kanon med mycket bus och mys med alla 3 charmtroll varv 1 utav av dom var vår lille buse, hehe! Super mysigt, har även fått chansen att mysa med mina två fina moster's hjärtan Kevin och Nezzi och det har varit helt underbart, och prinsen somnade i bilen på vägen hem och han har varit duktig trots lite busig och trotsig men det är ju sånt med barn och deras utveckling men som sagt ibland kan det gå över styr men det är han duktig på att styra bort efteråt, för när han väl inser vad han har gjort så säger han alltid förlåt eller klappar personen, men varit otroligt duktig idag och det har mosters lilla hjärta med varit.

Kände det när vi satt oss i bilen med min svåger så kände man att man saknade sin syster och syskonbarnen direkt och även svågern när man hade lämnat dom, helt underbara är ni!

Men dom kommer mest troligen nästa helg till oss för på fredag fyller jag år och då ville jag dom skulle komma hit på lördag och äta lite gott med oss och snacka och bara njuta och ha allmänt trevligt med varandra.

Idag så var vi ju även på Ica Maxi där jag ville testa ha praktik, kan ju säga som så rörig affär men hinner nog bli bra tills jag ska ha praktik där om jag nu får det, man kan ju alltid hoppas!

Ätit gott och varit i fint och underbart sällskap, så kärlek till denna underbara dag och hoppas på fler! :)

Av Angelica Christensen - 28 april 2013 13:05

Så nu har vår älskade prins precis vaknat efter ha sovit middag vilket som han verkligen behövde för han var så trött så han bara orkade trotsa och trots trotset så orkade han ju också trotsa igenom sin trötthet, för först ville han inte somna men det gäller man är lite envig och inte ger sig så lätt när det gäller barnens trotshet för då kommer dom ju lära sig utav det, skönt att han fick sömn i sig ändå! Ska snart göra oss i ordning med det sista och packa skötväskan för vi ska snart åka hem till min syster och hennes familj och busa med barnen och äta gott, men vad vet jag inte än vad det är dom ville bjuda oss på. 

Ska bli jätte trevligt att få träffa er igen mina älskade änglar, saknat dom så mycket nu ju. Så ska jag passa på att mysa med mina fina syskonbarn. 

Det ska faktiskt bli kul att komma ifrån hemkommunen nu i några timmar snart. för man tycker liksom att det känns så skönt att kunna tänka på något helt annat, visserligen är jag borta ifrån hemkommunen på vardagarna också de timmar jag är i skolan men det kan man inte riktigt räkna tycker jag, men men man räknar ju olika, men som sagt så är det ju alltid så att borta bra men hemma bäst så enkelt är det ju, men nu ska jag få tummarna loss till att fixa skötväskan och göra i ordning prinsen innan vi ska bli hämtade!

Hoppas alla får en toppen söndag tillsammans med underbart folk för det ska vi ha, så hörs vi kanske senare ikväll igen. 

  

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards