- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Angelica Christensen - 1 april 2013 17:56



Då var det måndag idag igen, det märks verkligen att dagarna bara springer förbi en i en stormvind..

Men ja, om dagen än så länge hittils så har det väl hänt inte så värst mycket, mer än att vaknade runt halv nio imorse av min fina prins som väckte mig så fint fastän man vaknar ju när han också vaknar för man hör ju honom hela tiden, men vaknade upp av att världens finaste kille satt bredvid mig och klappade mig så fint på kinden och titta på mig och sa mamma och log med hela ansiktet!

Det är såhär jag älskar att bli väckt ju, varje sekund med honom är värdfull.

Väl vaknat så var det dags ju för en ny blöja och frukost, samtidigt så fick han faktiskt sitta och titta på barnkanalen det är väldigt ofta han får göra det eftersom han äter ju så duktigt så lite lyxigt ska han få ha det då också när man är duktig och han kollade och hade sig på tv:n samtidigt som han snackade med mig, är så stolt över honom min fina älskade underbara prins! (stolt mamma).

Sen när klockan närmade sig kvart över nio så frågade jag Zander om jag fick låna tv:n för kunna se dagens avsnitt av våra bästa år och det fick jag, snacka om det är så spännande just NU! 

Men nyfiken som jag var så kollade jag andra avsnitt av det på Youtube efteråt eftersom att jag får annars ingen möjlighet att se dom eftersom man går i skolan, men kan ju säga det händer rätt så hemskt och jag började gråta när jag fick se det och grät ett tag, usch hemskt!

Sen annrs idag så har jag tvättat och efter ha tvättat de viktigast så gick vi upp till svärföräldrarna och åt grillat hemma hos dom, korv med bröd och sallad och det var ju inte fel det för det var jätte gott! 

Men nu är man hemma och väntar på mina prinsar som också ska komma hem så vår lille prins kan mysa lite med sin mamma innan sängen kallar för honom för ikväll börjar första träningsrundan för mig och jag är verkligen jätte taggad!! Det ska bli så himla skönt att komma igång och denna gång ska jag inte ge mig så lätt och inget ska hindra eller stoppa mig nu, jag ska bli lycklig och trivas i mig själv igen, jag ska jag ska så enkelt är det!

Hoppas alla har haft en bra måndag och hoppas ni inte har blivit allt för mycket lurade!

 

Av Angelica Christensen - 1 april 2013 08:58

 


Idag kommer min träning igång, ett MÅSTE!

Trött att ligga på latsidan ifrån mig, jag kommer bli mycket piggare i mig själv och må bättre och det är ju faktiskt det jag vill, jag vill ju må bra och kunna trivas i mig själv.

Så ikväll drar det igång en jogginrunda, och nu kommer alla tänka och undrar varför man väljer kvällen runt 19-20 tiden, jo det är som såhär att eftersom när man har varit borta en hel dag ifrån Zander i 9 timmar så vill man faktiskt ägna all tid med honom så då får det bli när han har somnat, för min träning kommer absolut inte före Zander, så all tid man får med honom är VÄRDEFULL och skulle jag få chansen att jag gärna velat vara med honom mer och sen vill man ju också hinna äta middag och kvällsmat med familjen och plus så är det knappt ingen ute när klockan är runt 20 tiden så det kommer bli bra och hoppas inte folk blir sura men har förklarat varför och varje tid jag får med mina pojkar är värdefull speciellt sin son, han är ju faktiskt det bästa som har hänt mig och mamma älskar dig!


Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards