- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Angelica Christensen - 6 april 2013 13:10




Nu står det annat på schemat,

ska bara försöka få min prins att vilja sova lite middag vilket som verkligen kommer behövas för honom för han är så trött så han inte ens orkar sitta uppe och hålla ögonen öppna så han lär nog somna när som helst ser det ut som,

efteråt så lär det bli att börja städa, jag hade själv gärna vilat lite middag med prinsen eftersom jag är ovanligt trött idag men måste få detta gjort för hemmet går före min vila, så nu ska jag börja städa så det blir gjort i någorlunda tid idag, kommer kännas så skönt efteråt! Men då hörs vi antagligen senare igen! 

  


     

Av Angelica Christensen - 6 april 2013 11:06

- Grattis på födelsedagen min älskade bästavän!

 

Du är världens bästa och underbaraste och finaste vännen någonsin på denna jord!

Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket du verkligen betyder för mig och hur mycket jag verkligen älskar dig min otroligt underbara bästavän!

Det finns ingen som du hjärtat, för du är helt otrolig.

Jag hopas att vi alltid kommer vara vänner, för du är en viktig person i mitt liv.

Jag kommer aldrig lämna din sida, aldrig någonsin!

Jag finns här för dig dygnet runt och kommer alltid att göra det!

Jag älskar dig mer än alla sandkorn i öknen!   


Av Angelica Christensen - 6 april 2013 09:49

- Underbar lördagsmorgon!


Denna morgon började bra trodde först att Zander skulle vakna jätte tidigt som han alltid brukar göra, speciellt när det inte är tid för dagis, men han somnade runt lite över 20 igår kväll, dock vakna han till inatt igen men denna natt gick han inte i sömne som han gjorde igår natt, men denna gången vaknade han utav en dröm misstänker jag för han vaknade och börja gråta och skrika, ja han var riktigt ledsen! Vi försökte trösta honom så gott vi kunde för ibland kan det vara svårt att nå fram till honom när han är så ledsen, men vi lyckades! Vi pratade som vi alltid gör med honom pratade med en lugn röst sen slutade det med att jag klappade han på ryggen och lät han sova tätt intill mig emot min mage och hans huvud under min hals, super mysigt eftersom det inte alltid han ens vill ligga så, men han ville och det är jag glad över och han sov tills klockan var 07:57 imorse om man ska vara exakt på tiden, så woho jag fick sovmorgon inte ofta man får det, för alltid när det är skolan så går jag upp ifrån allt emellan 05:15 - 05:30 så det kändes skönt med sovmorgon efter ha somnat ett x antal gånger på soffan igår också, typiskt mig! Det är absolut inget ovanligt när det gäller mig. 

Så just nu sitter sonen och leker med sina leksaker samtidigt som barnkanalen igång, innan så kollade vi faktiskt på aladin tillsammans och det var ju som sagt super mysigt, annars idag blir det väl att städa här hemma det som behövs, skönt med ett nystädat hem, aldrig fel när golven luktar så gott och utan grus i hallen, ikväll det familjemys så antingen ska vi se Johan Falk tillsammans eller så blir det att se Irene Huss, hoppas iallafall att alla kommer få en underbar lördag, för här hemma skiner solen så vackert in igenom fönsterna och man får allt mer vårkänslor, hoppas det fina vädret kommer hålla i sig nu för inte vill man ha mer tråkigt väder för det har vi fått nog av nu, för nu kan man äntligen njuta och må bra utav det fina vädret men det får gärna bli fler plus grader!

 

/ Angelica.

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards