- My Angelica Christensen

Alla inlägg under september 2011

Av Angelica Christensen - 23 september 2011 18:13

3 veckor gammal idag! ♥



Tiden den går så fort, och vi går med den.

I måndags var vi på BVC och vägde lilleman och han hade gått upp 220 g, alltså då vägde vår älskade prins 4800g, stolt över dig gubben!Och jag lyckades övertala så hon kollade om han hade blivit längre och det hade han blivit hela 2cm längre.

Kan ej fatta att jag har varit mamma i 3 jävla underbara veckor idag!

Han växer så snabbt och tiden bara springer iväg, och vi med tiden följer, han är så stark och duktig framförallt är vår son, tror han kommer börja krypa väldigt tidigt, och hans utveckling med allt går så jävla snabbt, han är verkligen allt för oss.. Han är så orehört duktig, han sover nästan hela natten och han äter väldigt bra, och är mycket med när han är vaken och framförallt är han en kelegris, gud vad mamma och pappa älskar dig Zander. Nu i natt när klockan var 02:23 så var det EXAKT 3 veckor sen du kom ut till oss vårt älskade hjärta. Nej, nu vilar vår lilla prins lite så då ska jag passa på med att snart börja med maten, och ikväll blir det fredagsmys med min egna underbara familj och äta gott gott för fira vårt älskade hjärtas 3 veckors dag, kan ej förstå riktigt att nästa söndag är du en månad hjärtat. Men du ska veta mamma och pappa älskar dig mest av allt ! Idag fick älskling hem papperna ifrån skatteverket och nu är han också vårdnadshavare :D WOHO! Till er som kanske inte som är hemma i det så kan jag förklara för er att när man får barn innan man är gift så blir bara mamman aktuomatiskt vårdnadshavare till barnet, men sen får man skicka in en ansökan och papper till skatteverket! Jag är så glad över min egna lilla familj! Som jag har bildat tillsammans med världens finaste sambo! Jag älskar min familj!

  Bilden är tagen samma natt som han var född. Far och son, lika som bär är ni!

Av Angelica Christensen - 12 september 2011 18:00

Såja, nu har lillprinsen blivit vägd för 3 gången i sitt liv, heheh! ^^

Förra söndagen när vi åkte hem ifrån BB vägde han 4295 g,  

och hans föddelsevikt var 4400g, och idag var hans vikt på 4580g,   

så han växer som han ska vår älskade son! Och allting gick jätte bra nu när BVC var här dom tyckte vi hade ett fint hem, och var fina föräldrar och tyckte bra om oss.. Sen efter BVC hade varit här fick vi en liten överaskning som besök då kom Zander´s farmor hit, alltså min svärmor och älsklingens mamma..

Men hon har cyklat hem nu igen, själv så sitter älskling och kollar på film medans lilleman sover och jag sitter lite här framför datorn, ska snart börja med middagen för börjar bli lite små hungrig, men sen ikväll blir det bara mys med familjen som alltid och lilleman ska bada också! Bilder kommer upp inom kort.

Det var allt för uppdateringen nu iallafall!


/`Angelica

Av Angelica Christensen - 12 september 2011 14:38

Måndag!


Har en otrolig och en helt underbar son, han är helt underbar och hela alltet, han har en väldigt bra sömn på nätterna och dagarna också, men trodde aldrig han skulle vara en sån snäll gosse om nätterna men det är han verkligen, han är både mammig och pappig, inatt så var han bara för go, direkt vi la honom i sängen så skrek han, så tog man upp honom så log han bara emot oss, sen så när man väl tog upp honom så somnade han, och sen när man la han i sängen igen så ville han inte det, men han är super duktig, sover så bra gör han också! Vi är så stolta över vår älskade prins! Imorse vid tio tiden kom Carina hit (älsklingens moster) kom och åt frukost tillsammans med oss, och sen nu senare idag så kom BVC hit och ska väga och mätta vårt älskade hjärta, alla som har sett honom sen han var en dag gammal tycker han bara växer och växer och det tycker vi också, för det är ju det som är meningen, men just nu så vilar prinsen eftermiddag, sen senare ikväll blir det väl bara att ta det lugnt och mysa med sin underbara familj. Idag ska älsklingen och jag äta köttfärslimpa och kokt potatis och gräddsås och någon sallad. Sen lite senare ikväll så ska prinsen bada också, han gillar verkligen att bada, men kan vara lite känslig i början innan han börjar plaska. Han är så snabb i sin utvecklig, han är mycket vaken och med på dagarna och sen är han så fruktansvärt stark i naken. Och glad för mat är han också och det är bara så underbart, och skönt är det faktiskt också att ammningen fungerar hur bra som helst. Och idag kom prinsen personsnummer hem och idag ska vi fylla i hans namn och efternamn och skicka in det. Men det var allt jag hade på hjärtat just nu. Kanske uppdaterar med bilder senare på vår älskade gosse! Kan inte fatta att vår älskade prins är 10 dagar gammal idag, och han bara växer och växer vilket han ska, och det är bara underbart! Mamma och pappa älskar dig Zander över allt annat på denna jord!   


   Jag älskar dig Timmie & Zander över allt annat!    


/'Angelica

Av Angelica Christensen - 2 september 2011 16:30

Fredagen den 2 September 2011 kom världens finaste till världen! Han vägde 4400g och var 53 cm lång. Han kom 11 dagar över tiden som var beräknad, 22 augusti var den beräknade datumen egentligen. Vi kollade aldrig upp könet på honom, vi ville hade det som överaskning, men sambon kände på sig att det skulle vara en lite pojke där inne och han var planerad och älskad. Och sen dessutom spelade det ingen roll om vad det blev för kön för vårt blev älskat oavsett om det skulle bli en flicka eller pojke och nu denna gången blev det en pojke en pojke som vi älskar mer än det kan beskrivas i ord vårt älskade hjärta!



/ Mamma och pappa älskar dig över allt annat,

du har gjort våra liv värt att leva!


En stolt far till detta underbara barn, första bilden som är tagen med far och son, här var vår älskade ögonsten bara några minuter gammal!

Jag älskar er över allt annat på denna jord, ni är meningen med livet!  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards