- My Angelica Christensen

Alla inlägg under juni 2013

Av Angelica Christensen - 6 juni 2013 18:57

- Ibland så får livet olika svåra val här i livet, och känns som jag har en del svåra val just nu i mitt huvud.

Ältandes fram och tillbaka, aldrig veta vilket som känns bäst eller om det vore bäst såhär eller sådär.


Som alla läser min blogg vet om att jag snackar inte med min biologiska mamma eftersom hon har sårat mig jättemånga gånger fram och tillbaka, och fått chans på chans utan någon mening eller utan att hon har bevisat mig att hon har inte varit värd de chanser som hon har fått, hon skulle bara ha och ha. 

Hos henne fanns där ingenting som hette Ge och Ta, utan bara att hon skulle alltid ha chanserna.


Jag vet att hon har sårat mig mer gånger än många andra har någonsin gjort men trots allt är hon faktiskt min mamma, även om man skulle förneka det så går det inte att förneka det hela livet.

Hon har sårat mig jättemånga gånger och jag vet att jag kommer bli sårad förr eller senare igen.

Men ingen har sagt att jag har förlåtit henne för det har jag inte gjort, jag ville bara titta läget med min mamma bara allmänt kolla hur hon mår.

För finns en del saker som jag ALDRIG ALDRIG någonsin kommer kunna förlåta henne för och det STÖRSTA utav det är att hon försökte göra att jag aldrig skulle få ha mitt eget barn eller få se honom, det är den största saken som jag aldrig kommer förlåta, aldrig någonsin! 

Han är liksom det bästa som har hänt mig, och utan honom skulle inte livet sett ut  såhär som det ser ut nu.


Men på tal om det jag gjorde idag var att jag faktiskt skickade till min mamma och faktiskt skrev mamma.

Inte för vara sån men jag hoppas faktiskt på ett svar ifrån henne, kollar ständigt mailen på Facbook även om jag vet att det kommer komma fram på mobilen att hon har svarat så väntar jag ändå på ett svar.


Men som sagt detta snack med henne kommer hållas först på Facebook och kommer ta ett tag innan jag blir vän med henne på Facebook, även så kommer jag vilja träffa henne själv de första gångerna för innan jag tillåter att Zander ska vara med så kommer jag vilja avvakta för det sista jag vill här i livet är att min son ska bli skadad eller sårad, så tanken är den att jag kommer ta allt lugnt framåt inga förhoppningar eller förväntningar. 

Allt kommer ta lugnare framåt än något annat för det sista jag vill är att något hemskt ska hända.


Det var detta valet jag gjorde idag som sagt att skriva till min mamma, (biologiska.)


Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards