- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Angelica Christensen - 29 april 2013 10:33

Hejhej!   


Just nu så sitter man i skolan och har haft Hjälpdisken nu i 2 timmar på morgonen, och snart ska jag ha min nästa lektion och det är ju Näthandel som vi ska ha på schemat! Underbart med bra lektioner samt med lite skratt!

Så lektionen börjar snart så tänkte göra ett snabbt inlägg för att hålla er uppdaterade lite runt om kring mig!

Imorse så trodde jag det skulle vara segt att komma upp på morgonen efter ha varit hemma runt 22 tiden,  somnade ju dock till i soffan igår kväll efter vi hade myst till det lite med glass innan sängen, fy skäms på oss att äta sånt så sent! Men prinsen la redan och sov och jag var ju så himla sugen på glass med colasås, hehe! Super gott, finner inga ord, haha! Skämtåsido, och idag är det ju måndag och då är man tillbaka till vardagsrutinen och vardagen, endast 4 dagar kvar tills man blir 21år, haha! Känns ju som det vore igår man fyllde 20. Tycker att man ska sluta fylla år nu, för börjar bli lite jobbigt att åren bara flyger iväg och rusar igenom allt jättesnabbt! 

Annars idag så ska man ha engelska också idag, så hoppas det blir en bra lektion!

Brukar gå rätt så bra när man får chansen att klara av en del saker där, men annars nu så är det lunch om en timme så tänkte avsluta detta inlägg eftersom jag börjar lektionen nu men vi hörs senare!

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards