- My Angelica Christensen

Alla inlägg under december 2011

Av Angelica Christensen - 13 december 2011 12:04

God middag! :)

Idag så blir det att städa undan lite här hemma, inte så mycket att städa! Det är bara mest att damma av här hemma och damsuga och tvätta golven, sånt som alltid behövs! :) Haft en fin morgon redan, lilleman vaknade första rundan vid fem och ville äta eftersom han somnade redan igår vid halv elva, så lagom tid att äta då! Sen så somna han om sen igen till tio och hade världens finaste morgon humör, han la och skrattade och pratade med sina nallar och antagligen med oss för vi skulle också upp då tyckte han :) Älsklingen och jag var ju som sagt uppe lite längre igår än honom eftersom vi kollade film och hade lite mys!

Och idag är det tydligen Lucia så glad Lucia på er alla idag! Hoppas ni också får en kanon dag idag som jag kommer att ha för det har redan börjat, men kanske uppdaterar lite mer ikväll men inte säkert, beror på hur Zander är under dagen och så, för är han lätt för att somna och så, så kan det komma ett inlägg igen, men inte alltid man orkar sitta framför denna dumburken när man har roligare och viktigare saker att göra, som att umgås med sin fina familj!

Idag efter vi har städat och så blir det nog bara att stanna inne för det är hemskt vad det blåser ute och regnar dessutom! I och för sig, så har aldrig vädret nästan hindrat oss förut men blåst är inte bra för små barn, så blir att stanna inne idag och kanske baka något gott, hoppas ni andra får en bra dag!

 

Jag älskar dig mest utav allt mitt älskade barn! ♥

Av Angelica Christensen - 12 december 2011 21:56

Förlåt!


Jag ber så mycket om ursäkt för jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen, men en hel del har hänt sen sist jag bloggade. Tex. Nu är Zander 3 månader och 10 dagar känns som han vore äldre, eftersom han redan ålar allt vad han kan, sprattlar runt och skrattar och pratar som bara den :)

Sist när vi var på BVC med att mätta honom och väga honom så visade det sig att våran älskade gosse är 65 cm lång, HERREGUD som han växer och är så satans lång, heheh!

Lilleman har fått sina 2 första framtänder där nere, men tror dock där kommer fler snart, för brukar vara så väl där kommer en så kommer alla! Men sanningen är att Zander fick upp sina två första nedre tänder samtidigt, och ja som ni vet så kom alla och sa att " då blir det många sömnlösa nätter när tänderna kommer " men nej, faktiskt har det inte blivit det faktiskt, han sover fortfarande hela nätterna och har fortfarande svårt att somna, men vi har hittat lösningen varför han är så envis på att somna, och det är för han vill ha det tyst och mörkt runt sig när han ska somna.. Underbara gossen börjar bli riktigt stor, och börjar dock bli så lång! Men inte konstigt hans pappa är 1,93 cm!

Men mycket har hänt den senaste tiden har träffat Jozze tex. och sen i lördags tills i söndags denna helgen som har varit så har bästavän varit här Rebecka! :) roligt med att få hit vänner, och speciellt såna vänner som inte är ett hinder för man har barn, tro mig många som har tagit avstånd sen jag fick Zander, men det är något jag skiter i för dom bevisar bara hur falska dom är!

Sen så har jag och älsklingen kollat alla säsonger på One Tree Hill, och jag blev beroende som sagt! Haha, men nu vill jag bara veta vart man kan få ner säsong åtta med svensk text.

Kan ni tänka er att det är snart jul? Är det inte skrämmande på ett sätt som året har gått fort!

Det kommer bli den bästa julen någonsin, denna gången har vi inte vårat hjärta i magen denna gången har vi honom utanför kroppen och antagligen i våra knä :)

Jag uppskattar verkligen att folk tycker det är roligt att följa min blogg, för det gör det så mycket roligare att blogga då! Men tänkte faktiskt slänga in lite bilder på grabben nu! :) Men vi höres snaaart igen! Ska bli bättre! JAG LOOOVAR! Men kan faktiskt ta att erkänna att ha en pojke som vill ha all underbar uppmärksamhet hela tiden gör det svårt att blogga alltid, men ska försöka börja bruka allvar både för er skull och för min egen skull... :)


         

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards