- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Angelica Christensen - 3 juni 2012 22:41

eftermiddag & kväll.


Har varit med världens bästa Angelica och Bastian innan idag! Super skoj, först gick vi till Oj för hon skulle handla sen hängde jag och Zander med dom hem så barnen fick leka och busa med varandra. Det är så himla kul att se sitt barn så glad och skrattar som han alltid gör, han är alltid lika glad och full i bus den underbara goa bebisen, mammas lilla bebis! Dom lekte i ungefär i 3 timmar, sen var det dags för oss att röra oss hemåt, för att börja med middagen, blev sen middag idag! Men det var lika gott för det, det blev ju stekt hamburgare med pommes. Sen innan dess så rakade jag av mitt hår, sen nu sover prinsen för natten och har gjort i någon timme, han somnade senare än vanligt. Men kan nog bero på att han somnade nästan direkt när han kom hem ifrån Bastian, han fick en ny blöja och välling då och efter vällingen somnade han direkt i sin pappas knä, sen nu sover han så gott igen, så nu blir det snart sängen för min del också. Vill tacka alla fina besökare för ni har besökt mig idag, alltid kul med besökare som sagt på blogg, har haft över 100 besökare bara idag! Det gillas! Hoppas ni alla har haft en super bra söndag kväll, dock däremot tror jag att dom flesta har suttit fast limade i Big Brother finalen som var idag, dock det har inte jag gjort för det är inget skit för mig, men nu ska jag sova. Godnatt på er alla så hörs vi imorgon igen!


Puss!   

Av Angelica Christensen - 3 juni 2012 19:38

Mitt hår är borta, totalt borta!


Såja, nu samlade jag äntligen modet för att raka av allt mitt hår!

Svar om varför jag gjorde det, för det första var jag trött på mitt hår, för det andra så ville jag testa ngt nytt, sen för det tredje så ville jag ha tillbaka min orginala hårfärg igen, vilket som är svårt att få tillbaka eftersom jag har färgat håret enda sen jag var 13 år gammal. Så nu är det bara att acceptera mig för hur jag ser ut eller så kan ni dra åt helvete. Bild bevis kommer här.

 


Av Angelica Christensen - 3 juni 2012 15:05

Nu står annat på schemat än vara på latsida!   


- Nu så är det dags att börja städa upp allt här hemma som behövs städas undan. Känns som man städar dagligen men blir lätt smutsigt när man har en liten gosse som springer rundor här hemma och äter kex eller majskrokar så fort han är sugen på det, men men det är sånt man får ta!

- Sen efter det blir det att vika in all tvätt som är ren som är nytvättad sen igår kväll.

- Efter det blir det att se Onee Tree Hill, efter det blir det Teen Mom!
- Sen efter det blir det att laga middag här hemma, och det blir pommes och hamburgare!

- Sen får vi se vad mer kvällen har att erbjuda, men nu ska jag fortsätta min städning!

 

 

Puss!   

Av Angelica Christensen - 3 juni 2012 13:14

3 år och 9 månader idag!   

 

Idag har jag och min kära pojkvän varit tillsammans i 3 år och 9 månader, det börjar närmar sig 4 fantastiska år snart! Det har varit perfekta år men dock har vi haft våra svåra tider tillsammans också, men vi har klarat allt tillsammans. Ibland när man blickar tillbaka så är det svårt att inse att vi har faktiskt en fin och underbar son tillsammans som vi älskar mer än allt annat på denna jord. Jag är så glad att det är vi fortfarande. Du gör mig lycklig och du får mig att skratta och le, tack för du finns för mig och har alltid gjort, gamla barndoms vänner är vi och nu är vi ett kärlekspar och har varit det i snart 4 hela år, jag kommer alltid vara din tills den dagen du ber mig dra åt helvete och berättar att du inte älskar mig mer, du betyder sjukt mycket för mig underbara älskling! Jag älskar dig så otroligt mycket min fina underbara och fantatiska pojkvän! Hoppas att det för alltid är vi! Igenom eld och vatten ska vi gå, så länge det är vi är tillsammans så klarar vi allting sötnos!

 

Av Angelica Christensen - 3 juni 2012 12:58

Tack Signijah!     

 

Jag vill passa på att tacka min fina vän för denna underbara bild som hon har gjort på mig och min älskade underbara fina son! Jag tycker om bilden sjukt mycket och kom ihåg en bild säger mer än tusen ord. Denna bild är bevis på hur mycket kärlek och hur mycket älskad min son är utav mig!

 

 

Av Angelica Christensen - 3 juni 2012 11:37

Frågestund!


Välkomna hit på min blogg, nu har min frågestund öppnats här, så välkomna in med er och era frågor, jag svarar på era frågor !


Lämna ert namn, och gärna er blogg!




Av Angelica Christensen - 3 juni 2012 11:20

Hej alla fina läsare.

Idag så sov prinsen enda fram tills klockan var 9:00 nästan, snacka om härligt att få lite sovmorgon, för det händer inte alls för ofta nu när han myrror i brallan, han vaknade då och fick en ny blöja och välling sen var han full i bus och lekte och hade sig, underbart att se och höra sitt barn så glad och lycklig. Sen nu sitter man här och tänkte uppdatera lite, sonen sover middag för tillfället så han har somnat, mysigt för honom! Sen senare idag vet jag inte riktigt vad som händer för vet inte vad det blir för väder, men verkar vara fint än så länge så funderar på om man ska dra till lekparken en runda med sonen så han får gunga och leka av sig, han älskar att gunga! Sen så får vi väl se vad resten av dagen har att erbjuda, känns som jag ska städa lite här hemma, inte för det behövs så mycket men iallafall, ska dammsuga och tvätta golven iallafall, sen ska jag försöka fundera ut vad man kan äta för god middag idag. Sen senare runt 17 tiden så kommer One Tree Hill på tv den nya säsongen, så blir antagligen att se det för jag bara älskar den serien One Tree Hill.  Sen efter det blir det antagligen Teen Mom och se hur en del mammor beter sig där, kan lova er att där är en del mammor som inte förtjänar sina barn, för en del behandlar ju inte sina barn bra, för såna ska inte ha barn om dom inte kan ta sitt ansvar, så tycker jag iallafall och tror faktiskt en del håller med mig också.

Men nu ska jag pyssa iväg!   

Puss!   

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards