- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Angelica Christensen - 24 juni 2012 13:43

- Läs detta ->

http://hd.se/klippan/2012/06/24/manga-fel-funna-nar-sarskolans/

 

Ni får markera & kopiera in det och klistra in det på webbsidan, där man skriver eller söker.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Jag har alltid undrat om jag är fel placerad när det gäller skolan. Liksom jag gick i lekis när jag fick beskedet att jag var annorlunda än alla dom andra.. Jag gick inte igenom en utredning alls nästan, visst jag kan erkänna att jag har haft och har ibland läs och skrivsvårigheter, men det är något som jag tränar upp mig själv med. Jag skäms inte för den skolan jag går i, men jag skäms för att behöva bli mobbad p.g.a jag går i särskola. Jag är precis som alla andra, jag har inget handikapp, men har dock svårt med en del saker ibland som inlärningssvårigheter. Men alla är vi människor och alla är vi lika mycket värda, kvittar om man har ett dolt handikapp eller något som syns. Ingen är perfekt, alla har vi något som vi har svårt för och en del saker vi har lätt för, alla är vi bara människor i mina ögon.

Kom ihåg alla är vi lika mycket värda och minst lika underbara! Man ska vara rädd om dem man tycker om!   

Av Angelica Christensen - 24 juni 2012 12:47

- Godmiddag alla fina läsare!   

 

Idag så började dagen här hemma vid 8 tiden, gick upp och gjorde välling och gav lilleman en ny blöja! Sen passade vi på att mysa som bara den imorse, vi la och myste i flera timmar och busade samtidigt. Åh, jag bara älskar såna morgnar, man får faktiskt passa på när det väl går för det är inte alltid lille man vill det, men för det mesta så vill han faktiskt mysa. Sen efter det så gjorde jag vid lite här hemma ska fortsätta om några minuter igen, men fick en trött kille som ville upp till mig som visade sig att han somnade uppe hos mig. MYS! Sen nu om några minuter ska jag springa ner till tvättstugan eftersom jag tvättar idag, härligt! Sen så idag blir det en bildbomb på bloggen med en massa bilder som jag har tagit dom senaste dagarna! Men idag så är middagen redan planerad och det blir kokta nypotatis och hemmagjorda köttbullar med hemmagjord gräddsås! Gott! Sen ikväll så ska jag nog se Michael Jackson kväll på 3:an, ja jag kan faktiskt erkänna att jag tyckte om en del av hans låtar och sen så tyckte jag att han var en bra person innan han började opera om sig och allting. Det är min mening vad jag tycker om honom, men sen har jag inte sagt att alla ska hålla med mig, tänkte bara berätta också att en frågestund drar nog igång ikväll igen också. Men nä, nu ska jag fortsätta med allt jag har att göra idag, har en massa tvätt som ska tvättas här hemma. Dock har jag två pojkar här hemma som har ont i sina magar, hoppas iallafall dom blir bättre snart för det gör så ont i en att se dom ligga helt utslagna och ha så ont i magen, verkligen inget skoj! Men vi höres senare underbara läsare, lovar att kommer en massa bilder sen!

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards