- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Angelica Christensen - 5 juni 2012 22:12

Underbara Juni kväll.   


Så nu var man hemma efter en helt underbar eftermiddag och kväll hos vår fina vän Linus. Han bjöd oss på middag idag och gått var det, vitlöksdressing med grillade karekottletter med ris, gott som bara den! Tack för idag, sen efter maten satt vi och kollade på fotbolls matchen, Sverige mot Serbien och vi vann, woho!! Så nu sitter man här och kopplar av och ska snart sova, så man orkar vara människa imorgon också! Vill passa på och tacka än en gång för idag det var jätte kul.

Hoppas alla mina fina vänner och mina läsare har haft en helt underbar dag idag också!   

Av Angelica Christensen - 5 juni 2012 15:38

Tisdag.


Tisdag idag igen, shit som dagarna går snabbt!

Idag har det väl inte hänt så mycket mer än att försökt komma in på min bloggsida som äntligen fungerar nu, super glad! Idag har jag bara lastat upp ett gammalt bord på vinden med stolar, så nu har man ett annat bord som datan står på, något som är mycket stabilare och stadigare! Vilket som är viktigt nu eftersom Zander springer rundor här hemma och kryper ibland så vill man inte han ska få något på sig, sen senare blir det att vi ska bli bjudna på mat av vår fina vän Linus och kolla fotboll, det är så kul med vänner att när man bjuder dom så vill dom bjuda tillbaka, det är så det ska vara tycker jag. Annars idag har jag bara dammsugat och kollat på Våra bästa år som jag gör varje vardagsmorgon. Sen så har jag busat och lekt mycket med sonen vilket som jag gör dagligen, viktigt att han får all min uppmärksamhet som jag älskar att ge honom! Min underbara fina älskade son som jag älskar mer än allt annat på denna jorden. Sen så har det väl inte hänt så mycket annat. Men kommer uppdatera om resten av dagen ikväll, kanske kommer något tips också, men vi får se!  


Ska iallafall pyssa iväg nu men ni får ha det bäst mina underbara och fina besökare!       


Puss! 
  

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards