- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Angelica Christensen - 29 juni 2012 23:40

- Hejhej!   

 

Nu för ett tag sedan så kom vi hem efter ha varit ute mer eller mindre halva dagen, men dock var det inte så mysigt när det började ös regna. Men som tur hade vi bra med kläder på lilla hjärtat och han har som tur regnskydd på vagnen, så han var skyddad om man säger så, hehe!

Torparedagarna började ju som sagt lite småt idag, men är ju mycket mer imorgon, woho! Vilka ser man?    

Sen så träffade man på en del underbara vänner idag, så kul att se er.

Ska snart gå och lägga mig så man är pigg imorgon när man lär vakna tidigt, dock är det lite tråkigt att våra bästa år går inte på helgerna för liksom det har blivit en rutin om man säger så för mig att se det varje morgon på vardagarna.

Ja, jag kollar på det varje dag på vardagarna, höhö! Det ligger som sagt i släkten för mormor började titta på det när det började sändas i Sverige och det började det göra slutet av 60 talet.

Måste bara för skryta så duktig Zander har varit idag också, vi åkte barn karusell sån liten bil man sitter på och en häst, han verkade tycka det var skoj, han tittade så på allting och sa mamma. Tänk så lite man behöver göra för att göra honom lycklig och glad. Åh gud vad jag älskar min underbara son och min älskade sambo!   

Bilderna ifrån idag kommer på bloggen imorgon eller på söndag, för jag misstänker att vi ska nog vara ute rätt så mycket imorgon, men tror nog jag kommer göra ett snabbt inlägg eller så imorgon.

 

Hoppas alla har haft en underbar dag, för det har jag haft med mycket kärlek i luften & mycket skratt.

Pusser mina fina läsare! (v)


 

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards