- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

tisdag, onsdag & torsdag.

Av Angelica Christensen - 28 juni 2012 23:46

- Hejhej alla fina läsare.

 

Förlåt för att jag skriver dagarna i ett och samma inlägg, men lättare så här, ber så mycket om min dåliga uppdatering!

I Tisdags kollade vi på Våra bästa år sedan så åkte jag och min älsklade påg ut till min älskade mormor, som är en stor del i mitt liv! Vi var där runt 12:30 för bussen var givetvis försenad! Men men, sånt man får räkna med för varför ska dom köra som idioter för hålla tider? Bättre dom är sena än dom riskerar människors liv för dom ska köra som idioter.

Vi kom ut där och vi fikade och snacka en massa, några månader sen vi träffades sist ju! Fy skäms på mig.

Vi skrattade en massa ihop också och det var bara så underbart att höra henne skratta så mycket, har inte hört henne skratta så mycket på länge nu, riktigt LÄNGESEDAN.

Sen så tog vi bussen lite över 17 tiden så var vi hemma runt 17:30, sen därefter blev det att laga mat och det blev kycklig med ris och currysås, MUMS! Hehe! Zander var dock inte så hungrig för han hade ju ätit 2 stora mackor och ett ägg ute hos mormor, sen därefter så efter vi hade ätit och vilat så kollade vi på Allsång på skansen jag och Zander, gud vad roligt det var! Och Zander han bara klappade händerna och skrattade när jag sjöng, underbara kille!

Sen så såg jag en ny serie på 4:an medians sonen hade somnat i min famn, MYS!

Onsdags så blev det bara att vara hemma och tog det lugnt. Skönt med såna dagar också, dom är viktiga också!
Kollade film för det mesta eftersom det var tråkigt väder och jag hade ont i mina ben och armar!

Sen så åt vi jätte god middag och det blev en god sallad med baconhamburgare och nypotatis och pepparsås! MUMS.

Sen så blev det att se film sen igen på kvällen när lilla hjärtat hade somnat, dock tog det lite tid för han sov väldigt oroligt inatt, men men såna dagar kommer också men inte så konstigt när han har 3 tänder på gång.

Torsdag och det hände väl lite allmänt idag, försökt få tag i vår handläggare men som vanligt INGEN svarar som alltid.

Sen så har vi varit i Perslund så Zander fick gunga och leka, och har varit med Angelica!

Sen så har Linus varit här en runda och dagens  middag blev en enkel middag. SKÖNT! Haha.

Hm, i natt lär det nog inte bli så mycket sömn för vår katt är karlgalen! Och hon mjuarar inte lite högt när hon är karlgalen! Speciellt inte på nätterna iallafall.. Men det var allt för mig idag, i helgen är det Torparedagarna i Åstorp, vilka ser man och vilka ser man inte? ;) Tack för ni vil följa mitt liv här i bloggen.

 

Pusser alla fina & underbara människor!

Ni är värdefulla & betyder. (v)

 

 


 
 
Mickaela

Mickaela

29 juni 2012 00:25

Hej gumman!
Låter som ni har haft det galet trevligt dessa dagarna ;)

Jag kommer absolut till torparedagarna tillsammans med Maja, Louise och Linus så måste träffa er då <3

Kramar Mickaela

http://chevalsimsan.blogg.se

Angelica Christensen

29 juni 2012 23:39

Hej snäckan!
Japp, dagarna har varit helt underbara! :)

Okey, vad härligt! Tack för idag, vi ses imorgon igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards