- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

- dagens tips. (till föräldrar)

Av Angelica Christensen - 6 juni 2012 11:59

Dagens tips: Blöjor!


  • Pampers: Vi provade Pampers i början till sonen, men dom tyckte jag inte riktigt om, för dom var speciella om man säger så, men vi provade dom ett tag men sen verkade inte Zander heller trivas i dom, vilket som är det viktigast när det gäller blöjor att ens barn trivs i dom först och främst eftersom det är dom som ska bära dom och stort sett göra sina behov i dom. Tyckte dom blev väldigt kissiga lätt efter ha kissat i den en gång eller två.
  • Libero: Vi hade Liebro också ifrån starten eftersom det är tydligen "Sveriges bästa blöja" och för oss fungerade det fel fritt hela tiden, vi trivdes jätte bra med Libero tills en dag nu när sonen började springa och gå för då fick han lätt röda skarvsår även om det var rätt storlek på blöjan och den inte satt åt så mycket. 
  • Ica Basic's blöjor: Vi har aldrig tidigare testat Icas Basic's blöjor (euro shopper) men vi testade det förra månaden och använder dom en idag, dom är riktigt bra för lilleman han får inga utslag eller någonting utav de, men dock får men dock luktar dom lite lättare kiss efter en natt tex. om dom har sovit hela natten och kissat mycket, men annars är dom utmärkt, tunna och bra! Så dom rekomenderar jag faktiskt väldigt starkt till föräldrar, och sen är dom bra för det priset man ger för dom på Ica för dom kostar 70 kr för 50 stycken i den storleken 7-18 kg!   
 
 
Ingen bild

tette

6 juni 2012 12:50

Kör oxå Icas blöjor dom är super bra <3

Angelica Christensen

7 juni 2012 08:30

Härligt! :D Ja dom är riktigt bra!

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

6 juni 2012 12:50

Synd jag bara handlar på willys annars hade man kunnat testa Icas :)
Har alltid haft Libero till mina små. Pampers har funkat den första tiden men sen har det blivit Libero. Inte vågat mig på att testa fler. Känns sådär att köpa ett helt paket och sen funkar det inte..

Ha en fin dag!

http://lillgarden.blogg.se

Angelica Christensen

7 juni 2012 08:30

Jaha okej, Willys handlade jag mat på alltid innan jag fick sonen så har aldrig testat deras. Men Icas är bra, men det var bara ett tips och kanske lite onödigt och handla på två ställen om man redan har handlat allt på Willys. Ja, samma här att Pampers fungerade också bara den första tiden här liksom sen vart dom jätte konstiga. :S
Okej, vad kul att du har också kört Libero, men jag vet nog vrf dom vill man ska handla så mycket Libero och Pampers det är för dom ska känna in så mycket och plus locka folket tills klubbarna. :)
Ha en fin dag & jag tackar så mycket för din kommentar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards