- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

- växte upp där mina morföräldrar tog hand om mig.

Av Angelica Christensen - 4 juni 2012 22:13

Mormor & morfar.


Jag kommer aldrig kunna tacka er riktigt många gånger för alla gånger ni tog hand om mig när min så kallade "mamma" skulle ta hand om mig men valde allt annat framför sin dotter, samma med min så kallade "pappa", dagen du dog morfar blev inget sig likt. Ingen som var stark och sa ifrån när folk och mina så kallade "föräldrar" behandlade mig som skit. Ni har alltid varit stortsett av mycket av min styrka! Morfar du var min hjälte! Och mormor du är min klippa, jag vet inte hur allt skulle sett ut om ni inte hade tagit hand om mig, jag är så glad att få växa upp med er. Jag kan lova er att ni bevisade mig vad kärlek och ordet älska var, jag älskar er så mycket! Mormor även om vi inte träffas så ofta så ska du veta att du är ibland mina tankar varje dag, jag älskar er så mycket och saknar er varje sekund. Och jag önskade att du levde än idag morfar och hoppas du kommer vara med oss i några år till mormor! Ni är världens bästa morföräldrar. Jag kommer alltid räkna er som mina föräldrar. Morfar, önskade du var med oss här på jorden så du kunde dela glädjen att få se att jag har fått en son som jag älskar med hela mitt hjärta och liv och framförallt själ! Jag är evigt tacksam för allt ni har gjort för mig, ni tog hand om mig varje gång mina föräldrar ville inte se eller ha mig. Jag vet själv att jag var ett misstag för det har dom själv berättat. Min barndom var tuff men det var ni som försökte alltid rädda mig och kämpade för mig. Mormor och morfar, jag älskar er så otroligt mycket! Ni betyder så otroligt mycket för mig!   

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards