- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Angelica Christensen - 17 augusti 2013 23:45

Bara idag så har jag haft 430 sidvisningar!    

 

Vilket innebär med att jag börjar få det att gå riktigt bra för min blogg och allt fler läsare - vilket leder till ett underbart bloggande eftersom så många som följer och läser min blogg! I love it! 

 

Tack alla underbara och fina bloggläsare som väljer att läsa min blogg, det betyder så otroligt mycket!   

 

 

Av Angelica Christensen - 17 augusti 2013 23:45

Bara idag så har jag haft 427 sidvisningar!    

 

Vilket innebär med att jag börjar få det att gå riktigt bra för min blogg och allt fler läsare - vilket leder till ett underbart bloggande eftersom så många som följer och läser min blogg! I love it! 

 

Tack alla underbara och fina bloggläsare som väljer att läsa min blogg, det betyder så otroligt mycket!   

 

 

Av Angelica Christensen - 17 augusti 2013 23:18

Ebba - min finaste vän


Du är min fina vän, vet inte hur jag ska kunna beskriva dig på det bästa sättet för det hade varit så lättare om du hade kunnat se dig igenom mina ögon så kanske du hade förstått, men du är helt otroligt underbar och det finns inte ord som kan beskriva hur mycket du verkligen betyder för mig, min finaste vän! 

Du går inte att värdesätta hur underbar du är min älskade vän, finns inget som kan sätta pris på hur värdefull du är för du är oändligt underbar och jag är evigt tacksam att jag har dig min finaste vän.

Tack för du alltid finns här för mig hjärtat, har jättesvårt att kunna lita på folk annars men med dig kan jag verkligen lita på och är glad för dom år vi har ihop som vänskap, och att vi har träffats var ibland det bästa som har hänt mig. 

Jag kommer alltid att finnas här för dig min finaste vän och jag älskar dig mer än ord kommer någonsin kunna beskriva, och glöm aldrig bort hur värdefull och älskad du verkligen är vännen, du är så otroligt vacker både på insidan och utsidan med ditt hjärta kan du komma långt men du måste även vara försiktig så du inte blir krossad.


Jag älskar dig världens finaste vän!   

 

Läs gärna hennes helt otroliga underbara öppna blogg, den är helt underbar precis som hon och ni lär inte ångra er för hennes blogg är en utav de grymmaste som finns ibland bloggar, så kolla in denna sötnosen NU!

http://www.nattstad.se/eebbalicious

Av Angelica Christensen - 17 augusti 2013 18:05

Amen, hallåja!!

 

 Sitter och väntar på att min mamma ska komma och hämta oss så vi kan bege oss till kyrkogården för vi ska bege oss ner till min morfars gravsten eftersom morfar fyllde ju år idag, så ska slänga på oss ytterkläderna, för att åka bilen ner dit, sen blir det att åka hem och laga middag - och eftersom det är sånt oväder så ska vi faktiskt äta min hemmagjorda korvgryta och pasta idag, så ska faktiskt bli gott men får hoppas det blir lite uppehåll med regnet eftersom vill ju så gärna och fotografera och det är ju inte det bästa att fotografera med sin nya mobil i spöregn om man säger så, men det löser sig på något sätt, för kort ska jag ta och ska även skicka de till min fina kusin Anna <3

Eftersom hon inte bor i Skåne så får hon inte chansen att kunna hälsa på här nere så ofta, men saknar henne enormt mycket.

 

 


Men det skrivs mer senare!    // Angelica! 

Av Angelica Christensen - 17 augusti 2013 09:03

 


Här hemma har man varit vaken sen runt 7 tiden, eftersom man skulle tvätta klockan 7, en timme senare så vaknade mina älskade hjärtan som sov lite längre idag, vilket dom kan behöva ibland också, speciellt sambon som är uppe så tidigt om dagarna men samtidigt sonen som busar hela dagarna.

Så visst har dom förtjänat lite sovmorgon, dagarna och timmarna börjar ticka ner allt mer nu, inte många timmar kvar tills min älskade fina pojkvän fyller år, fyller hela 25 år och ska göra allt för det ska bli en bra födelsedag för honom, för det förtjänar han verkligen - delvis för så mycket som han gör för mig och även för att han är världens bästa pappa och även världens bästa pojkvän, vi kunde inte haft en bättre man i vårt liv. 

Annars idag så ska jag tvätta klart sen efter det blir det att städa här hemma för fullt, för imorgon kommer det gäster men vet ingen mer som kommer mer än sambons föräldrar och syskon och min mamma och låtsas pappa kommer, men förhoppningsvis kommer det fler som hans moster och hans mormor tex. Men det återstår ju och se, men hoppas iallafall hans underbara och fina farmor kommer för det vet jag kommer även betyda mycket för honom.

Tycker bara det är för jävligt rent ut och sagt att inte en enda vän till honom har hört av sig till honom angående om dom kan komma upp imorgon - men det ska man komma ihåg tills dom fyller år, så enkelt är det!

För är så äckligt trött på att se min sambo bli illa behandlad utav hans "vänner" finns nästan ingen av hans kompisar här i Sverige som har hört av sig sen han lämnade ut en del besked som har hänt med honom osv. IDIOTISKT!

Nog om detta nu för annars kommer jag bara gå och tänka på det hela tiden, vilket jag ändå gör dagligen men ändå, ska iallafall ska inte skriva mer om det i detta inlägget för då kommer detta inlägg bli evigheternas längsta inlägg och det kommer ingen orka läsa.

Men, ja! Sen senare ska vi till Lidl och handla lite tills morgondagen, och även så ska mamma och jag och även sonen och pojkvännen hänga med oss ner till Västra broby senare, för idag fyller min morfar år ( 11 år sedan han dog snart, börjar närma sig! ) Och vi ska även städa för fullt här hemma, dock senare vet jag inte vad som händer idag mer än kanske mysa ner sig till en film eller två, man är rätt off idag helt slut i hela kroppen men det är nog bara för detta väder som skiftar tar kål på en och immunförsvaret rätt så bra.


Men det skrivs mer senare. // Angelica

Av Angelica Christensen - 17 augusti 2013 08:26

Åh, älskade finaste och underbaraste du  


12 år har snart gått sen du försvann ifrån oss, dagen du tog ditt sista andetag och ditt hjärta slutade slå. 

Jag önskar än idag att jag slapp vara på det lägret som jag var på när du tog ditt sista andetag och ditt hjärta slutade slå - slå för dig själv och slutade slå för oss alla.

Jag önskar än idag att jag kunde gett dig ett nytt liv så du var tillbaka här hemma hos oss, men det är något jag kommer bara kunna fortsätta att önska hela tiden, men du är absolut inte glömd och det var inte sista gången jag såg dig i livet då samma dag som jag åkte på det lägret, för du är med mig här hela tiden och du lever bara någon annanstans nu, men inte har du lämnat oss för gott, för jag kan fortfarande känna av din närvaro och även när du pratar med mig, älskade morfar.

Jag har tagit hand om mormor och gör det än idag så mycket jag kan, hon är med jättesjuk och det känns i ens psyke att se mormor och även veta att hon är så dålig, liksom speciellt när det gäller er två för du och mormor och min son Zander och min pojkvän Timmie är verkligen det bästa som någonsin har hänt mig och även mina syskon likaså. 

Detta inlägg handlade faktiskt mest kom ett grattisinlägg eftersom du fyller år idag morfar, det är din födelsedag idag morfar och jag hoppas du får en underbar födelsedag och önskar definitivt att jag fick vara med och fira den tillsammans med dig och få en chans att umgås med dig och vi hittade på en massa saker, istället för att du sitter på kanten där jag sitter eller ligger eller att du hänger vid min axel hela dagarna - inget jag har emot, men skulle så gärna vilja umgås och träffa dig igen och snacka med dig, saknar din röst och dina varma kramar du brukar ge mig och alla dina skämt eller dina historier eller berätta allmänna saker.


Grattis på födelsedagen älskade och världens finaste, underbaraste morfar i hela världen och universum på din 88 årsdag! - Hoppas du får en toppen dag och vi ses sen för vi ska ner till gravsten senare, så hoppas du är där och hälsar på oss.

Jag älskar dig världens finaste morfar och jag saknar dig så fruktansvärt mycket så att det gör ont inom mig.  

 

 


Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards