- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

- Uppe med tuppen, helger hindrar inte oss.

Av Angelica Christensen - 17 augusti 2013 09:03

 


Här hemma har man varit vaken sen runt 7 tiden, eftersom man skulle tvätta klockan 7, en timme senare så vaknade mina älskade hjärtan som sov lite längre idag, vilket dom kan behöva ibland också, speciellt sambon som är uppe så tidigt om dagarna men samtidigt sonen som busar hela dagarna.

Så visst har dom förtjänat lite sovmorgon, dagarna och timmarna börjar ticka ner allt mer nu, inte många timmar kvar tills min älskade fina pojkvän fyller år, fyller hela 25 år och ska göra allt för det ska bli en bra födelsedag för honom, för det förtjänar han verkligen - delvis för så mycket som han gör för mig och även för att han är världens bästa pappa och även världens bästa pojkvän, vi kunde inte haft en bättre man i vårt liv. 

Annars idag så ska jag tvätta klart sen efter det blir det att städa här hemma för fullt, för imorgon kommer det gäster men vet ingen mer som kommer mer än sambons föräldrar och syskon och min mamma och låtsas pappa kommer, men förhoppningsvis kommer det fler som hans moster och hans mormor tex. Men det återstår ju och se, men hoppas iallafall hans underbara och fina farmor kommer för det vet jag kommer även betyda mycket för honom.

Tycker bara det är för jävligt rent ut och sagt att inte en enda vän till honom har hört av sig till honom angående om dom kan komma upp imorgon - men det ska man komma ihåg tills dom fyller år, så enkelt är det!

För är så äckligt trött på att se min sambo bli illa behandlad utav hans "vänner" finns nästan ingen av hans kompisar här i Sverige som har hört av sig sen han lämnade ut en del besked som har hänt med honom osv. IDIOTISKT!

Nog om detta nu för annars kommer jag bara gå och tänka på det hela tiden, vilket jag ändå gör dagligen men ändå, ska iallafall ska inte skriva mer om det i detta inlägget för då kommer detta inlägg bli evigheternas längsta inlägg och det kommer ingen orka läsa.

Men, ja! Sen senare ska vi till Lidl och handla lite tills morgondagen, och även så ska mamma och jag och även sonen och pojkvännen hänga med oss ner till Västra broby senare, för idag fyller min morfar år ( 11 år sedan han dog snart, börjar närma sig! ) Och vi ska även städa för fullt här hemma, dock senare vet jag inte vad som händer idag mer än kanske mysa ner sig till en film eller två, man är rätt off idag helt slut i hela kroppen men det är nog bara för detta väder som skiftar tar kål på en och immunförsvaret rätt så bra.


Men det skrivs mer senare. // Angelica

 
 
Ingen bild

M

17 augusti 2013 11:00

Vad har hänt ned din pojkvän som du skriver?

 
Ingen bild

M

18 augusti 2013 20:38

VAd är det för besked han lämnat ut om vad som hänt honom? Alltså vad e det som har hänt honom?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards