- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Angelica Christensen - 19 augusti 2013 17:14

Jag känner en enorm tvivel runt om kring just nu, lite mer än vanligt.


Tvivlar på en massa, som tex. har jag valt rätt linje? 


Om jag har gjort rätt val inom vänner, vet att en del inom vänner så har jag gjort en del fel, det första och största felet är att jag släpper in folk för snabbt, jag litar på människor för snabbt fastän det alltid nästan leder till konsekvenser och att jag sitter och har blivit sårad för dom har gjort något galet,  saker som är oförlåtliga ibland, även att jag förlåter de flesta som har hållit på mot mig någon gång innan eller de som har svikit och ljugit för mig har jag också kunnat förlåta så lätt och fortfarande än idag känns det som det är ett utav det värsta jag utsätter mig själv för.


Det enda jag INTE har tvivel över när det gäller människor så är det faktiskt mina pojkar - pojkvännen och sonen för dom skulle jag aldrig någonsin tvivla på för dom är verkligen det bästa som har hänt mig och jag älskar ingen lika mycket som jag gör med dom, finns inget här i världen som kan bevisas med saker eller pengar hur mycket värda dom är  för mig.


Jag känner även en jävla enorm tvivel på vissa andra personer som jag inte tänker nämna ut deras namn offentligt eftersom jag inte känner för det, men många människor verkar se det som en ny sysselsättning att sitta och snacka skit om folk till andra personer, och det bevisar bara att det är avundsjuka på mitt liv eftersom dom väljer göra så, förr eller senare så kommer verkligheten springa ikapp er och ibland kan det gå fortare än innan en del hinner reagerar, men säger som såhär att alla människor som håller på med sitt patetiska liv kan hålla det för sig själva så kommer det sluta med att jag kommer att RADERA ut  ALLT, precis ALLT om er i mitt liv för det är mitt liv och mina val och jag tänker inte ha en massa onödiga människor i mitt liv som går och ger en dålig energi dagligen.


Så hädanefter tänk mer än en gång, oavsett vad man gör eller tänker göra eller tänker säga eller tänker överhuvudtaget för allt kommer komma ikapp en, förr eller senare så kommer allting fram, som sagt förr eller senare. 


Tack till alla underbara och ärliga människor !

Ni anar inte hur mycket jag uppskattar er alla!

   

 



Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards