- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Angelica Christensen - 18 augusti 2013 23:01

Jag vill passa på nu innan jag går och lägger mig så vill jag faktiskt be om ursäkt till tjejen som jag har fått reda på vem det är nu via en kommentar i min blogg, och jag ber om ursäkt för jag verkade sur men det var absolut inte meningen, men sanningen det är faktiskt många som kommenterar min blogg och ibland kommer där en hel del hatkommentarer så råkade bli upprörd, men du är mer än gärna välkommen tillbaka hit igen! <3

Bara jag som blev duktigt orolig och undrade vem det var och vad personen hade på hjärtat, så ber om ursäkt men lätt hänt att man kan bli upprörd när en del håller på med en, men absolut inte meningen att verka ta ut det på dig, förlåt!


Förlåt och var absolut inte meningen att vara otrevlig emot dig Miranda, du är mer än gärna varmt välkommen hit igen och hoppas jag får se dig här fler gånger i min blogg, men lovar som sagt berätta i ett inlägg vad det är som har hänt min pojkvän, ta hand om dig tjejen och hoppas du vill komma tillbaka - För folk som läser min blogg, gör så att jag fortsätter med min blogg, så ber ännu en gång om ursäkt för jag blev så upprörd. 

<3

 



Av Angelica Christensen - 18 augusti 2013 22:31

Personen som läser detta och som brukar kommentera min blogg undernamnet "M" kan gärna antingen lämna din blogg till mig i en kommentar eller ditt namn så man kan få reda på vem du är, för väldigt nyfiken..

Kan berätta allt när jag vet vem du är som kommenterar under det namnet, gärna namn och efternamn och gärna din blogg om du har blogg, tacksam för hjälp!

Av Angelica Christensen - 18 augusti 2013 21:54

               

Tack för alla som kom hit och för allt annat ni hjälpte till att ge min finaste pojkvän en perfekt 25 årsdag!   

Av Angelica Christensen - 18 augusti 2013 00:15

Vi gratulerar, vi gratulerar uti hundrade år, vi gratulerar vi gratulerar uti hundrade år och när du levat och när du har levat uti hundrade år, ja då ska du ligga sidan om mig i graven då.

 

Vad är det för en dag, ja vad är det för en dag? Ja, är det en vanlig dag? För är det en vanlig dag?

Nej det är ju ingen vanlig dag idag för idag är det världens bästa pojkväns födelsedag, hurra hurra hurra!

 


Ett stort grattis min finaste pojkvän som är så otroligt underbar, den personen som alltid finns här för en och lyssnar alltid fastän jag kan vara världens sämsta ibland, du är så otroligt underbar och jag älskar dig något fruktansvärt mycket och det finns inga ord i denna värld som kan beskriva hur mycket jag verkligen älskar dig.. 

Finns inte tillräckligt med pengar i världen och lär aldrig komma det heller som kan värdesätta dig, för du är värdefull och jag älskar dig mer än själva livet.

Du är den personen som jag vill tillbringa mitt liv med och leva med efter detta liv på jorden, fastän när jag är nere på botten så får du alltid upp mig igen fastän det känns helt galet och att det är värdelöst så är du där med din famn och händer och drar upp mig - du är ibland de starkaste människorna jag känner och då menar jag verkligen ibland de starkaste personerna.

Jag kommer aldrig någonsin kunna beskriva hur mycket jag verkligen älskar dig och hur mycket du verkligen betyder för mig - för du är så otroligt underbar och jag vill aldrig mista dig.

För du är mitt solljus på dagen som lyser upp på dagen för jag ska slippa och vara rädd och min måne på natten är det lika så, för du är min stjärna, min hjälte och min livs största kärlek! 

  

 

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards