- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Angelica Christensen - 15 augusti 2013 23:49

 

Imorgon gäller det igen - ännu en gång och dags för kontroll! - Men det kommer gå bra som vanligt, för det gjorde det iallafall sist, så då får vi hoppas på att det går lika bra imorgon som förra året.

Förra året gick också jättebra så förväntar mig inget annat när det gäller sin duktiga son!

Hoppas iallafall han låter dom undersöka honom, för annars brukar han vara envis när det gäller med att andra ska vara i hans mun och rota och borsta och ha sig.

Så blir hans andra besök hos tandläkaren, så alltså 2 årskontrollen och det lär gå super bra, är jag nästan helt hundra på.

Så nu blir det snart att borsta tänderna och lägga sig i sängen fastän man inte är trött, men kan ju inte se ut som en zombie imorgon för vi ska ju upp tidigt till tandläkaren med sonen och sen blir det att åka emot Helsingborg och hänga med pojkvännen till sjukhuset och hoppas läkarna har något klokt att säga angående hans mående och plus hans diabetes och hans värden, så vi får hoppas där går också bra för min stora ögonsten.

Så det lär skrivas mer imorgon, och bilderna kommer upp imorgon eftersom min mobil dog innan så den är på laddning och redo för att ha bra battarie imorgon.

~ Bjuder på några veckors gammal bild på vår grymt vackra och underbara älskade son! <3 ~

 

 Så det skrivs och uppdateras mer imorgon // Angelica.


 

Av Angelica Christensen - 15 augusti 2013 16:42

Nu beger vi oss utåt -

för nu ska vi spendera någon timme eller så på lekplatsen med en massa bus, måste snabb ladda min telefon också så det kan komma upp lite nya bilder ifrån idag eftersom det inte blev några sen igår. Måste klä på mig andra byxor för kan ju inte ha blåa joggingbyxor på mig, haha! Ser ju hel galet ut, men sen när vi kommer hem igen så blir det att laga middag. Så detta skulle bara bli ett snabbt inlägg.

Så det skrivs mer senare

// Angelica

Av Angelica Christensen - 15 augusti 2013 10:08

God förmiddag allesammans!

 Här hemma har det varit full rulle på sonen sen han vaknade runt 8 imorse! 

Vi har precis kollat klart på min serie som jag måste tråkigt nog sluta se på morgnarna hädanefter eftersom skolan börjar på  måndag och då finns där ingen chans att se den, men blir att få se det igenom Youtube här hemma om kvällarna tillsammans med sin finaste pojkvän! ♥ 

Så just nu segar vi lite eftersom jag har huvudvärk och så ont i min mage och rygg, detta tar kål på mig sakta men säkert, men får antagligen ta mig tid och boka tid till synundersökning och kolla hur min syn är nu på senare dag, för sist så sa dom att jag inte behövde mina glasögon mer men det kanske är ändrat nu, för synen kan ju bli sämre och det skadar inte att hellre vara på säkra sidan en den osäkra sidan, så blir att få boka in en tid dit. 

Får väl hoppas att jag slipper glasögon, men på ett sätt hade varit skönt om det var glasögon jag behöver så man slipper den jobbiga huvudvärken som man har konstant hela tiden, inga uppehåll alls här inte!

Nej, nu ska jag börja vika in tvätt här hemma och börja städa, snart är älskling äntligen hemma hos oss igen, inte långt tid alls nu! Usch fy att vara så trött som jag är, haha somnade igår undertiden jag satt och spelade med min pojkvän det spelet vi spelade och jag tyckte om spelet, hehe! Ja, ni hör rätt! Jag tyckte om ett spel! 

 

Men det skrivs mer senare idag.

// Angelica

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards