- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Angelica Christensen - 14 augusti 2013 20:52

God kväll allesammans! 

Yes, äntligen hemma kan man ju lugnt säga nu! Varit en helt galet skoj dag idag tillsammans med sonen och Mickaela, bad dock min älskade pojkvän stanna hemma idag eftersom han är inte helt hundra kry, så han fick en chans att vila upp sig, men dock har det varit så oerhört tomt utan honom, saknar honom varje sekund han inte är i min närhet, gått ifrån att varit med varandra alla timmar på dygnet och sen några få timmar utan honom - det känns kan jag lova er att det gör, man saknar honom något så fruktansvärt mycket, men skönt att man är hemma nu iallafall efter några timmar nere i Malmö med Mickaela och sonen.

Super bra skola, och vilka underbara lärare och allt, jag är glad för hennes skull om hon kommer in - lärarna och dom var även imponerade utav mig, haha! Trots min ålder och även glada för att jag var ung mamma ( inte ofta vuxna lärare eller så är det, inte alltid iallafall ) Berättade även om att jag gick i gymnasiesärskola och då frågade dom om mina svårigheter eftersom jag gick där eftersom jag såg ut som vilken människa som helst - så då berättade jag att jag hade en del skriv svårigheter men mest koncentration svårigheter och blir lätt rastlös - men det var inget dom såg ner på mig för, dom till och med frågade varför inte jag sökte in till dom istället så berättade jag ju dom som det var och sa att det inte skulle vara några konstigheter men liksom hade gärna gjort det om jag gick i 2:an nu på gymnasiet, men börjar liksom mitt sista år nu på gymnasiet och nästa år tar jag studenten så känns inte som jag skulle orka med det, men som sagt hade det varit tidigare så hade jag gärna testat söka mig in dit, men har gått klart alla mina år snart på gymnasiet och jag börjar närma mig studenten.

Tar ju faktiskt studenten om 10 månader, och dessa 10 månaderna kommer gå snabbt för kommer ha nu denna terminen så kommer jag ha praktik i 12 veckor och bara vara inne i skolan om måndagarna och tisdagarna och resten utav dagarna så är det praktik som gäller, hoppas det leder någonstans men har ändå en del andra ställen som jag tänker lämna in mitt CV.

Så nu ska jag snart äta kvällsmat med mina fina pojkar och antagligen se film, sen ska vi bara allmänt ha en myskväll - och sambon ska även lära mig spela något häftigt spel som jag har velat prova ett tag nu! 

Är helt slut eftersom tåget var en timme försenat till Malmö, så vi var framme 16:36 och då hade vi suttit i Billeberga en timme fast pga. blixten hade slagit ner något och regn oväder i Teckmantorp eller vad det nu heter, så där satt man hörlurarna i öronen och sonen sov middag och spelade någorlunda högt så man kunde slippa tänka på hur rastlös man var - fyfan säger jag bara! Duktigt trött nu, men det är så ibland om man är rastlös.


Hoppas ni alla har haft en toppen bra dag iallafall och önskar er en underbar kväll! :)

// Angelica

 

- 31/7-2013 - Jag älskar er mina finaste och underbaraste älskade pojkar!    -



Av Angelica Christensen - 14 augusti 2013 12:52

God middag allesammans! Nu blir det att fixa sig och hoppa ur myskläderna till vanliga kläder, blir dock att slänga på sig lite smink och så, ska ta tåget om en timme till Malmö med mina älskade pojkar och Mickaela, ska bli roligt att få hänga med henne till det öppna huset, dock regnar det mer eller mindre hela tiden bara små uppehåll emellanåt, riktigt tråkigt speciellt när man ska iväg, men som tur så är det en bra tågresa emellan så det kanske hinner bli uppehåll emellan stunderna, men nu måste jag verkligen göra mig i ordning så jag slipper att vara ute i sista minuten vilket jag nästan alltid annars är när det gäller att fixa mig själv och göra mig i ordning, önskar er alla en trevlig dag. 

Så det skrivs mer senare och kanske tar några bilder om jag ser något jag vill fotografera, men under tågresan blir det nog en hel del bilder för att underhålla oss alla, för tågresor kan bli lång tråkiga ibland, speciellt när man lätt blir rastlös som vi blir allesammans alltid.

// Angelica.

Av Angelica Christensen - 14 augusti 2013 09:40

 

- 29/7-2013 - osminkad och allt, men man ska våga bjuda på sig själv lite! -


Regn, och regn och återigen regn - Det är så fruktansvärt skönt med regn efter denna sommaren, men det har regnat jättemycket nu de senaste dygnen i alla fall igår och idag, riktigt tråkigt men samtidigt så känns det skönt. 

Sitter just nu och tittar på Våra bästa år i sängen medans sonen leker så fint med sina leksaker, han är verkligen så otroligt duktig! 

Efter ha sett detta klart blir det att ta disken som kom efter frukosten, väl efter det blir det väl sätta sig ner efter ett tag igen eftersom jag har så fruktansvärt ont i min mage men jag vet ju faktiskt varför jag har ont i min mage och det är faktiskt en lättnad men jobbigt samtidigt när man har det så.

Sen senare idag runt 14 tiden så ska vi ta tåget med Mickaela ner till Malmö för vi ska ner på ett öppet hus där nere, så det ska bli faktiskt trevligt men hoppas på tur med vädret i alla fall. 

Hoppas alla får en underbar dag trots allt regn oväder som kommer hela tiden och åskan lika så.

Undra om sommaren är över helt nu för detta året? Eller blir det fint väder när man väl har börjat skolan och dagis igen? Det är ju frågan, därför hette min rubrik " Är det över nu? " Så försök inte bli oroliga.

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards