- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

- Min finaste vän! <3

Av Angelica Christensen - 17 augusti 2013 23:18

Ebba - min finaste vän


Du är min fina vän, vet inte hur jag ska kunna beskriva dig på det bästa sättet för det hade varit så lättare om du hade kunnat se dig igenom mina ögon så kanske du hade förstått, men du är helt otroligt underbar och det finns inte ord som kan beskriva hur mycket du verkligen betyder för mig, min finaste vän! 

Du går inte att värdesätta hur underbar du är min älskade vän, finns inget som kan sätta pris på hur värdefull du är för du är oändligt underbar och jag är evigt tacksam att jag har dig min finaste vän.

Tack för du alltid finns här för mig hjärtat, har jättesvårt att kunna lita på folk annars men med dig kan jag verkligen lita på och är glad för dom år vi har ihop som vänskap, och att vi har träffats var ibland det bästa som har hänt mig. 

Jag kommer alltid att finnas här för dig min finaste vän och jag älskar dig mer än ord kommer någonsin kunna beskriva, och glöm aldrig bort hur värdefull och älskad du verkligen är vännen, du är så otroligt vacker både på insidan och utsidan med ditt hjärta kan du komma långt men du måste även vara försiktig så du inte blir krossad.


Jag älskar dig världens finaste vän!   

 

Läs gärna hennes helt otroliga underbara öppna blogg, den är helt underbar precis som hon och ni lär inte ångra er för hennes blogg är en utav de grymmaste som finns ibland bloggar, så kolla in denna sötnosen NU!

http://www.nattstad.se/eebbalicious

 
 
Ebba

Ebba

17 augusti 2013 23:42

Aww hjärtat mitt, att jag inte började gråta är ett under O.o haha du är för söt <3 Du är bäst, älskar dig<3

http://www.nattstad.se/eebbalicious

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards