- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

Fredag - Vad händer idag?

Av Angelica Christensen - 2 augusti 2013 10:28


Tänka sig att det är fredag redan, känns som det var fredag för någon dag sedan sist, men inte var det de det för det var ju fredag för senast 7 dagar sedan, verkligen gått så lång tid?

Herregud, hehe tiden den bara springer iväg speciellt när man minst anar det. 


Idag än så länge så vaknade sonen tidigt samtidigt som har vaknat mer än 50 gånger inatt,

vaknat varje halvtimme har det känts som - så idag är man lite mer död än levande känns det som iallafall. 

Än så länge har vi bara ätit lite frukost, och försökt komma fram tills vad vi ska ha till middag idag, men det är fan inte det lättaste när båda frysarna är fulla med mat och ändå så kommer den frågan - Vad ska vi ha för mat idag? Det känner ni säkert igen, speciellt ni som inte bor hemma mer eller är föräldrar själva.


Sonen badade innan också, eller ja han skulle duschas av snabbt för han var så varm och det hände en olycka men sånt som händer för det är lätt hänt som sagt, men inget man blir arg för heller så enkelt är det.

Men den lilla fräckis valde att sätta i pluppen i badkaret och ändrade på kranarna så det blev att han badade istället i en halvtimme vilket han verkligen uppskattades - bara att se den glädjen i hans ögon som han har varje dag den är så obeskrivlig, han är ett charmtroll! 


Efter det så har vi precis kollat klart på Våra bästa år, åh alltså gud vad spännande det börjar bli nu och hoppas fan sanningen kommer fram nu innan skolan börjar, åh! Vill se det och höra det och vill att det ska komma fram NU, NU NU! Men men inte fan lär det göra det för man ber om det, hehe!

Tänka sig att nästa år vid den här månaden har man tagit studenten, ÄNTLIGEN!

Sista sommarlovet nu så har verkligen försökt njuta utav det så mycket som möjligt men bara att få vara i sina underbara älskade finaste pojkars närhet så njuter jag - samtidigt som jag njuter utav mina vänners sällskap! 


Så nu står det annat på detta schema, det är dags att koppla in högtalarna och börja städa undan här hemma och dessutom vika in all rena tvätt, hade vikit väl in det innan när vi hade tvättat men det tyckte en annan kille och katt var jätteroligt att hoppa rundor och välta ner det, typiskt! Jaja, men det där med ryggen får vi ta någon annan gång för nu har jag ett hem och sköta och detta skulle bara bli ett snabbt inlägg, så vi hörs antagligen senare eftersom det ska bli en hemma dag och kväll idag så det känns rätt så skönt faktiskt. 


    

" Jag behöver inte dig, så som du tror att behöver mig! "

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards