- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 25 april 2013

- Jag är som jag är.

Av Angelica Christensen - 25 april 2013 09:27

Jag orkar inte gråta, fastän det skulle kännas så jävla bra efteråt.

Men kan inte gråta för jag måste hela tiden tänka på att jag måste vara stark framför mitt barn, för vill inte att han ska få panikångest som dom lätt kan få som jag själv fick väldigt tidigt som barn.

Jag vill bara släppa allting som jag har gått igenom och bara låta det raderas som alla andra snackar om att det ska vara så lätt, men så är ju inte detta fallet det är ju inte så lätt.

Jag kan tänka mer klart och är inte begränsad i min egna väg som jag var förut.

Jag är inte densamma längre jag vet, och det får jag höra så ofta så det känns som jag får skarvsår i öronen och bara få höra det, men samtidigt känns det så bra men ändå så vill jag ju inte tänka tillbaka på den jag var förut,

men om du ser på mig nu så lär du själv se med dina ögon att jag inte alls är densamma längre.

Jag känner tivivel, mycket tvivel men inte på min familj och mina vänner, men tvivlar på mig själv om jag ska klara det ena eller det andra, varför vet jag ju inte men det är nog bara för att mitt mående pendlar, jag saknar en del tider som man hade förut. Allt var så annorlunda, det känns som det var i ett annat liv, i ett liv med fullt kaos och bråkigt runt om kring hela tiden och massa ovanliga människor runt om kring mig.

Jag har aldrig sagt att jag vill dit, så påstå det aldrig igen! 

För inse och läs igenom mina rader och lyssna på mig när jag väl berättar, och väljer att prata och öppna mig för dig! Ni alla där ute i denna läskiga värld, sluta döm mig! Jag är så fruktansvärt att trött på bli utdömd för någon person jag inte är längre eller utav det värsta att bli utdömd för att vara en person som jag aldrig är och så långt ifrån. Jag är jag, du är du! Kom nu ihåg det för man ska inte vara så patetisk att döma andra utifrån deras mående eller utseende eller betende, tack för mig  och kan lova er att det kändes skönt att få kräka av mig lite av det här.

Gillar ni inte det jag bloggar om eller så, så skit i läs det då och sluta då gå in på min blogg om den stör er så mycket.


Jag älskar min familj och mina vänner betyder så otroligt mycket för mig!   

Ni flesta får mig att skratta när jag helst vill låta tårarna rinna ner ifrån min kind och låta hjärtat slå extra snabbt, och skaka i sönder, men skönt att jag slippa känna den känslan för den känslan är inte underbar.

 
 
Veronica

Veronica

25 april 2013 10:04

Jag tycker du är bra som du är, fast du är lite knas men du är du, och jag tycker att du aldrig ska förändra det.
Du kan klara hur mycket du vill, bara du säger det till dig själv så klarar du det, det handlar mycket om vad du själv intalar dig och inte vad andra säger för det ska du inte bry dig om.
Även om jag inte känner dig så pass bra så ser jag att du är en stark person, en otrolig bra person. Det du har inuti, det ska du aldrig förändra för det är något magiskt! :)

http://acinorev.blogg.se

Angelica Christensen

25 april 2013 13:50

Hej Veronica!
Vad kul att du tittade in hit här och framförallt att du kommenterade ett sånt fint inlägg som du gjorde! :)
Tack så mycket för dina fina ord, dom värmer mig att få höra! :) Nej, jag ska inte förändra mig men ibland känns det som om man borde göra det för att bli omtyckt men tänker inte göra det eftersom jag trivs i denna roll som jag har nu, alla har vi goda och dåliga sidor man väljer oftast inte alltid direkt vilken sida man ska visa direkt när man är som liten för det är ju som sagt folket runt om kring än som gör en till den man är, jag är starkare nu än någonsin och jag vill inte tillbaka dit, hoppas du förstår hur jag menar! :) Men tackar för dina fina ord :)
Du är en go människa du, och jag hoppas du alltid kommer veta om att du är värdefull!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards