- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Angelica Christensen - 30 oktober 2012 15:34

Idag har det väl inte så mycket mer än har ätit frukost, och lunch.
Själv så har man kollat på våra bästa år :) Annars idag har vi bara varit ute en liten runda, annars så har vi legat nerbäddade i soffan och haft barnkanalen igång och Zander också legat och tittar, är rätt så trött idag och har sån migrän :/ Zander är lite små pigg men ändå trött samtidigt, så går det om man inte kan sova hela nätterna.
Dock så saknar Zander sin pappa och jag saknar självklart också min älskade sambo, som snart kommer hem ifrån jobbet ;)
Dagens/kvällens middag blir rådjur med potatis och sås och kokta morötter och lök till dekoration runt om köttet som ska brynnas först :)

Annars ikväll blir det bara familjemys och titta på tv och försöka se om vår prins vill leka lite med sina leksaker. :)

Pusss..

Av Angelica Christensen - 30 oktober 2012 09:39

Hej allesammans!

- Som jag skrev i rubriken så bör ni alla läsa detta inlägg.
Det är såhär att jag funderar starkt på att ta en paus ifrån Facebook, för jag börjar tröttna på de rätt så mycket för det är alltid en massa skit som en massa bilder som gör mig både ledsen och arg, och det finns mycket annat skit.
Min facebook kommer finnas kvar, ni kommer alltid kunna skriva till mig för jag kommer kolla mina meddelande och min logg, men kommer nog inte sitta och titta en massa.
Kommer använda den för jag och mina vänner ska kunna nå varandra, och kunna länka min blogg till facebook och vidare.

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards