- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Angelica Christensen - 10 oktober 2012 18:14

Hejhej alla bloggläsare.   


För det första vill jag passa på att be om ursäkt för min jätte dåliga uppdatering, men det ber jag om ursäkt för och säger som det är att det är för pga. appen till min mobil som har strulat väldigt mycket. Tråkigt men tyvärr sant!   

Annars har det väl inte hänt så mycket mer än att det har varit en underbar helg, och underbara dagar som har varit fastän det finns en del saker som har fått mig att bli lite irreterad över, men det har gått över lika snabbt igen. Men en del saker som ska tas igång nu när man kommer tillbaka till skolan efter ha haft två dagar med kurser på Arbetsförmedlingen, både denna tisdagen som var och denna onsdag, och lika så förra veckan!

Måste få berätta silken underbar grupp, underbara människor både handledarna och eleverna om man säger så, jätte stolt över vår grupp och jag har lärt mig så mycket!   

Annars så har det varit dagis för sonen eftersom jag har ju skolan och sambon har ju sin praktik, skönt med rutiner!   

Ah, och jag hoppas att ni alla mår bra och är det något ni undrar över eller ni som mår dåligt får gärna skriva det men då har jag ett krav på er det är när ni skriver i kommentaren så skriver ni om ni vill att det ska vara hemligt eller det är okej att visas för alla andra, för vill ju inte få er att tappa förtroendet för mig som sagt.   


MEN NI, VET NI VAD?!

NI HAR VÄL INTE GLÖMTBORT ATT STÄLLA EN FRÅGA TILL MIG, ELLER SKRIVER DAGENS FRÅGA I DEN LÄNKEN SOM STÅR KOMMENTERA MITT INLÄGG ELLER " FRÅGA MIG " MEN DÅ FÅR NI SKRIVA LÄNGST NER OM DET VAR TILL FRÅGESTUND ELLER DAGENS FRÅGA!   



Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards