- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Angelica Christensen - 24 oktober 2012 18:36

~ Dagens fråga! ~

 

Dagens fråga är om lösenordsskyddade inlägg.

 

Vad tycker just DU om lösenordsskyddade inlägg?!

 

Alla svar är värdefulla och alla har rätt att säga sin/sina åsikter om detta så klart.


Min åsikt om lösenordsskyddade inlägg är:

Jag tycker att det är jätte bra att man kan välja det alternativet. För liksom, har man en blogg så är det helt enkelt bara sin egen blogg, det är ingen man delar och lånar ut att låta andra skriva i sin blogg.

Det kan vara jättebra med lösenordsskyddade inlägg, för liksom skriver man något privat som man inte vill alla ska veta det så är det bra och kunna ge lösenordet till dem man litar på.

Dessutom väldigt smart att man kan göra så. Inte alla tankar man vill dela med allt med.

Så för mig tycker jag att det är jättebra!   

Av Angelica Christensen - 24 oktober 2012 18:25

Godkväll!


Här sitter man en stund framför datorn, och glor lite runt.

Annars idag har det ju varit skola för min del, tråkigt att man missa idrotten idag men det var något kul jag gjorde för kunna missa den iallafall men ändå tråkigt att missa innebandyn, men dom hade iallafall klarat sig utan mig och det är ju bra, hehe.

Vi ska snart käka och det blir korv med mackaroner, och min hemmagjorda tomatsås.


Annars ikväll så det blir det bara familjemys och kolla på Efterlyst tillsammans med mitt stora hjärta, och förhoppningsvis så har vårt lilla hjärta velat somna i tid idag, men just nu är busen igång och leker för fullt.


Annars idag så bestämde vi i skolan att imorgon ska vi åka/gå och handla inför fredagensmys vi ska ha i klassen, och då ska vi laga mat tillsammans och då blir det att laga chipslåda, gott!

Anledningen till att vi ska ha det är för att vi har lov nästa vecka och sen har vi praktik vi 3:or i 6 veckor och då kommer vi sammanlagt vara borta ifrån skolan ink. lovet så kommer vi inte vara i skolan på 7 veckor.

Helt ärligt så ska det bli så himla skönt att ha praktik, och hoppas att jag kommer trivas lika bra här som jag gjorde på Ica Maxi i Ängelholm när jag var där för 2 år sedan, jösses som tiden går snabbt! Det känns på ett sätt som att det var förra året man var där, men ändå inte för förra året vid den här tiden så var man mammaledig med sin lille bebis.


Av Angelica Christensen - 24 oktober 2012 13:46

Hej alla söta människor!


Här sitter man i skolan, haft praktikbesök nu imorse på min praktikplats som jag ska nu efter lovet, längtar så!


Annars idag så har vi haft hjälpdisken på torget och försökt få några nya service uppdrag men har inte fått så många, samma med säljningen. Men men brukar alltid annars gå bra för oss.


Just nu sitter jag och ett par vänner och har rast, snart har vi lektion igen! Härligt härligt.

Sen är det bara en timme kvar tills man slutar sen blir det ju att åka hem igen, och hämta min fina prins på dagis, saknar honom jätte mycket när man är ifrån honom.

Annars idag blir det bara hem och fixa mat, äta och kolla på Efterlyst, men det bästa av allt är att få leka och busa med underbara sonen och sambon.


Men min app fungerar som den ska igen på mobilen, så nu kan jag uppdaterar igen! :)

Men vi hörs antagligen ikväll om jag har någon ny uppdatering.

Puss!

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards