- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Angelica Christensen - 28 oktober 2012 17:10

Nu är det dags för en frågestund.

 

 

 

FRÅGESTUND !

 

I denna blogg och denna frågestund så kommer ni får fråga exakt vad ni vill.

Här finns inga gränser för vad frågor får ställas.

 

Därför tycker jag det är viktigt att ni frågar då också, det kan handla om vad som helst.

 

Frågorna kommer komma upp som ett inlägg i min blogg när minst 10 stycken har frågat något, och samma person får fråga hur mycket man vill i denna blogg.

 

Sen finns där även alternativet att om ni vill ställa något privat till mig så får ni jätte gärna göra det, men då när ni ställer frågan och innan ni skickar det i kommentar i detta inlägg så får ni skriva (Privat) i kommentaren.

 

Glöm inte lämna ert namn och ni som bloggar glöm inte skriva er blogg om ni vill jag ska besöka er.

 

 

Av Angelica Christensen - 28 oktober 2012 16:57

Tjena alla sötnosar!   


Hoppas allting är bra med er alla!

- Själv så är det kanon här hemma, förutom att sonen är lite förkyld och jag känner av ngt som sticker till i halsen när jag dricker eller äter något, men men det är ju inget allvarligt ;) man dör ju knappast av det.


Annars idag har det väl inte hänt så mycket mer än ätit frukost som vanligt, och sen har vi städat här hemma och sen så har jag tvättat för fullt, och håller på tvättar än, men det är väl förhoppningsvis snart klart.

Annars idag så har min sambos farmor varit på besök, härligt! Kul att se henne igen, hon är en väldigt underbar människa.


Annars så ska vi väl snart äta det blir något med korv idag, älsklingen som ska laga middagen idag och ville göra en överrasknings middag, sen blir det väl bara att se Teen Mom, och Awkward ikväll, det är ju söndag idag ju.

Sen senare kom älsklingens systrar hit, iallafall två av de tre, blir väl att umgås och titta film.


Men så här har vår dag varit och så här kommer kvällen se ut.

Önskar er alla en trevlig söndag.


Pusss...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards