- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Angelica Christensen - 5 oktober 2012 09:26

God förmiddag!   

 

Jadå, sitter man i skolan och pluggar för glada livet, min utbildning är väldigt viktig både för mig och min familj! Anledningen till att jag orkar stå ut och gå kvar i skolan med alla motgångar som kommer emellanåt för mig är för att jag ska få en bra utbildning och kunna försörja min son och min lille familj.

Jag älskar min familj så otroligt mycket, och dem och mina vänner de äkta jag har är de viktigaste.

Annars idag har man än så länge bara hunnit stå på torget och sälja, det går framåt för oss minsann!

Annars idag blir det bara skola tills man slutar, och slutar ju 14:50.

Efter det blir det att rusa till tåget och dra sig till dagis för att hämta hem min älskade prins!

Det märks verkligen att man är fäst vid sitt barn, för nu när man är i skolan eller när man minsta lilla lämnar honom en sekund, eller när man går ut ur dörren på dagis så saknar man sitt älskade hjärta.

Mamma älskar dig Zander mest av allt, finns ingen som kan ta din plats i mitt hjärta, du är allt för mig.

 

Men men nu börjar min lektion vilken minut som.

Men vi hörs senare! Pusss.   

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards