- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Angelica Christensen - 17 oktober 2012 11:00

Hej alla söta människor!


Onsdag idag, halva veckan kvar nu!    Snart närmar det sig helg, det ska bli så skönt med helg måste jag säga. Det ska bli skönt med lite ledigheter så man får en stund och umgås med sin familj som man älskar mest av allt!

Man märker direkt på veckorna när man väl kommer hem ifrån skolan och hämtat lilleman på dagis så märker man direkt att tiden den springer bara iväg, och man förlorar så mycket tid med honom också..   

Men det är tackvare Zander som jag går klart skolan och ska få min utbildning, för vill kunna försörja min lilla familj och kunna få ett bra arbete, för han är allt för mig och jag vill hans bästa!   Som sagt idag har man haft idrott och vi var på gymmet och jag gjorde av med 178 kalorier, duktig tjej!   

Sen resten av dagen så ska vi snart på mässa, men först ska vi äta mat senare!

Annars idag så händer det väl inte så mycket, mer än familjemys och städa lite, (det lilla som behövs) som alla känner till pga alla mina inlägg så dammsugar jag varje dag, och många som tycker jag överdriver väldigt mycket.

Men men, det var allt nu iallafall. Men vi hörs senare tycker jag, om jag har något nytt att uppdatera om!

PUSS!


Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards