- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Angelica Christensen - 4 oktober 2012 20:25

Godkväll alla mina underbara läsare.

Hoppas allting är bra med er och hoppas ni har haft en bra dag idag!   


Idag så har allt varit helt kanon, både i skolan och allting annat, skönt!

Idag så började vi skolan samma tid som vanligt, härligt med rutiner! Så är det när man är en rutin människa av sig, dagis har också gått strålande bra som alltid sa personalen, skönt!

Vi har inte gjort så mycket i skolan idag, inte i alla fall de timmarna jag var där. Vi höll på mest med att sätta upp lappar i Klippan om Klippans gymnasieskolas Öppet Hus, som är lördagen den 13 Oktober klockan 10-13.

Kom in och kolla in våra program och kolla hur vi har det, det fixar sig med skjuts med er som kan åka tåg och buss, så kom dit!

Sen så drog jag och Jasmine på lunch redan 11:15 för att vi skulle hinna med våra tåg, för vi fick som uppgift att sätta upp lappar i Perstorp och Åstorp om vårt Öppet Hus för loka folk som ska börja gymnasiet och för mig gick det strålande bra!

Efter allt det var klart så valde jag att dra och hämta sonen och han fick komma hem en timme tidigare, och det behövde han verkligen, för han var så trött.

Annars idag så har det väl inte hänt så mycket, mer än att det har varit en skön och härlig dag!   

Av Angelica Christensen - 4 oktober 2012 06:23

Godmorgon alla söta!

Här sitter man i soffan efter gjort allting klart som duscha, ska snart väcka min lilla prins som ligger och sover så gott, blir att ge honom ngt lite och äta för han ska ju äta frukost på dagis ju, men nu ska jag gå och väcka prinsen så han kan bli klar för dagis kallar om en stund.
Idag är det dags att vara i skolan, kommer gå så segt för jag är så trött, trodde aldrig att jag skulle orka upp när klockan ringde när klockan var halv sex, jag är så trött även om jag la mig i tid, men nu ska jag dra!

Vi hörs senare, puss!

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards