- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Angelica Christensen - 25 oktober 2012 23:15

Hejsan!


Idag har det inte hänt så mycket mer än skolan, dagis och hem sen familia & sen hem.


Idag i skolan hade vi rätt så mysigt vi tittade film och åt godis.

Sen sista lektionen hade vi Engelska, och det märks att det var ett tag sedan man pluggade Engelska för det var en hel del ord som man hade tappat, så nu får det bli skärpning med det också, ska ta det minst lika mycket på allvar som jag har gjort med en del andra ämnen som jag har haft svårt för, ordning och reda - pengar på fredag, eller?


Annars idag så hämtade man älskade prinsen efter skolan på dagis och det hade gått jätte bra som det gör alltid säger dom. Kul att dom trivs med Zander och att framförallt att Zander trivs med dom, han tycker om både personalen och barnen på dagis för det märks verkligen både när man hämtar och lämnar honom.

Jösse, han har verkligen växt ännu mer sen han började på dagis!


Annars idag efter man hämtade prinsen så gick vi hemåt, för sen var det dags att ta bussen till Hyllinge. För då var det dags för mig att handla nya skor till mig själv, för mina andra skor börjar säga ifrån nu att de inte orkar mer.

Men väl när man kommer till busshållsplatsen så kommer bussen efter en stund, men så visar det sig att den bussen var full med människor på eftersom det var en buss som hade fått hoppa in i Klippan pga. Att det tåget hade gått i sönder det alla skulle åka med, så det var bara att vänta och se glad ut på nästa buss.

Så vi var inte i Hyllinge ifrån klockan var runt 17:30, och sen väl inne på Familia gällde det att hitta bra skor till en kräsen dam, ja jag är väldigt kräsen ibland! Men väl man hittade några snygga så hade dom ju självklart inte min storlek, men långt om länge med rätt hjälp så hittade vi ett par bra kängor som kan också vara bra nu till vintern och min praktik.

Sen efter det drog vi hem, och tackar ännu en gång min underbara svägerska Mickaela som ville hänga med mig och Zander ut till Familia, men vi var inte hemma ifrån klockan var 20:00, jösses lång dag både för mig och prinsen och minst lika lång för Mickaela.


Sen väl när vi kom hem så blev det för en gångskull att vi beställde mat, och sonen åt också och lycklig som alltid var han, sen satt jag och älsklingen och kollade på film och det var Hamilton - I Nationens Intresse, riktigt bra!

Längtar tills man ska se 2:an, men hoppas man kan se den snart också.

Sen efter den filmen blev det sängen direkt, lilla hjärtat somnade som en bebis i min famn meddans vi kollade filmen, super mysigt!


Men så här såg vår torsdag ut, och den var helt kanon förut om att man var helt slut i huvudet och kroppen efter hela denna dagen.

Hoppas ni andra har haft en underbar dag ni också!


Pusss..

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards