- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Angelica Christensen - 26 oktober 2012 23:41

Godnatt alla underbara människor.


Nu tackar jag för en underbar och lång dag, även om det är lov och helg så behöver man inte vara vaken hur länge som helst för man ska ju orka upp imorgon när tuppen vaknar, hehe! (Zander) Då ska man orka vara pigg och glad som alltid.

Så nu blir det sängen för min del, efter ha suttit på facebook ett tag efter han somnade.


Sen minsann firade jag att det var helg med en energie dryck med ett kexchocklad, under tiden som man var duktig och pluggade lite näthandel, och matte.


Så nu kallar John blund på mig när som känns det som och istället för jag ska råka somna i datastolen så är det lika bra att gå in och lägga sig i sängen, men imorgon blir det en eller flera uppdateringar. Vi får se som sagt, men ska bruka allvar och skärpa mig, jag vet att det är dålig stil av mig men kan erkänna att när man har varit en hel dag i skolan och sen hem och busa med sonen och ta hand om hemmet så har man oftast ingen ork kvar till att blogga, men ibland så orkar man men oftast så känns de som att den sista tiden man får över är när man väl ska sova.

Men ska försöka bättra mig, och ska ta tag mig själv i kragen och börja jogga också istället för bara motionera.


Men vi hörs imorgon som sagt.


Pusss...

Av Angelica Christensen - 26 oktober 2012 18:42

Hej alla söta.


Idag så har man varit i skolan också, haft en super trevlig skoldag förutom att jag blev lite sur emellanåt, men men jag försökte göra mitt bästa av det hela, men ibland lyckas jag bra med det men ibland inte alls.

För börjar bli riktigt trött på att få hålla allt inom mig, men ska väl försöka ordna att jag ska försöka fixa det, för oftast vet jag att när det har gått till en gräns och jag blir små sur eller riktigt sur så kommer det en del elaka kommentarer.


Annars idag så handlade vi i skolan, iallafall jag och två tjejer till och vår ena lärare var med oss, vi handlade till vår middag som vi hade i skolan idag, och det blev faktiskt chipslåda vilket som är så jävla gott!

Och efter vi hade handlat så började vi med maten direkt nästan, jag och ett härligt litet gäng nere i köket.


Efter maten var klar så blev det dags för att käka, det var ju så himla gott!

Så vi satt hela klassen då 1:an, och 2:or alla 3:or och snackade och bara hade det så mysigt, och till efterrätt så blev det glass.

Sån underbar stund vi fick tillsammans med varandra, och vi slutade tidigare idag eftersom nu innan lovet och fanns inte så mycket annat göra efter allting hade städas undan.


Helt ärligt så ska det bli så skönt att inte vara i skolan på 7 veckor, ser faktiskt framemot ett härligt lov med sonen, tyvärr så jobbar sambon då så han är ju inte ledig precis, men vi ska hade det skoj och mysigt när han också kommer hem.

Efter lovet så ska jag ha praktik i 6 veckor i sträck, heltids.
Det ska bli så himla skönt, jag ser framemot det något fruktansvärt, för där jag ska vara känner jag folk och blir alltid bemött trevligt och väl, så praktiken kommer säkert gå strånlade bra som det gjorde för mig när jag var på Ica Maxi i Ängelholm.


Ska faktiskt också bli skoj med ett nytt ställe som jag ändå känner så väl till.

Annars ikväll så blir det att vi ska väl bara ta det lugnt oh titta tv och ha familjemys!


Jag älskar mina pojkar över allt annat!


Pusss..


Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards