- My Angelica Christensen

Direktlänk till inlägg 31 mars 2013

- Svar ifrån Frågestunden!

Av Angelica Christensen - 31 mars 2013 19:57

- Vill först tacka de som har ställt frågor i min frågestund.

Det enda som var synd faktiskt var ju att inte någon som skrev sitt namn eller där kom fler frågor.


HÄR KOMMER FRÅGORNA! :


Anonym nummer 1

här kommer din fråga och mitt svar din svar på din fråga.


 FRÅGA: Är du kär i någon speciell?

SVAR: Kär och kär, ja alltså jag är ju faktiskt kär i min pojkvän fortfarande, men samtidigt så är jag så sjukt förälskad i honom så det inte går att beskriva känslan mer än att den är jätte underbar. 

 


Anonym nummer 2

här kommer dina frågor upp och mina svar på dina frågor.


FRÅGOR: 

1. Vem är den bästa kusinen du har? Svar:

Den bästa kusinen jag har är en som heter André, han och jag står varandra riktigt nära och vi snackar med varandra flera gånger i veckorna, så André är min bästa kusin.


2. Hur ser ditt liv ut om 5 år? Svar:

Jadu, den frågan var lite klurig men antagligen så har Zander ett syskon och jag har ett fast jobb i en stor livssmedelsbutik, bor i ett stort och fint hus med både ny design och gammelmodigt. Även börjat spara till mitt volontärarbete som jag vill göra när Zander har fyllt 20 och förhoppningsvis går Zander i en bra klass och har bra vänner.


3. Vem är din bästa vän? Svar:

Om man ska just peka ut någon person så är det faktiskt Sabina som är min bästavän, hon lyser upp min dag med mycket kärleksfulla ord i sms mycket eftersom vi inte träffas så ofta för vi bor en bit ifrån varandra och det är väldigt synd men vänskapen står kvar och är lika stark idag som den var första gången vi fattade beslutet att vi är helt enkelt bästa vänner.


4. Vad tycker du om fjortisar? Svar:

Allstå, jadu bra fråga denna också var! ^^ men ja, ska göra det bästa jag kan för att kunna svara på detta inlägg så bra som möjligt. Alltså jag personligen är den att människor har en underbar sida hos sig och sen om man väljer att vara fjortis eller något annat så spelar det ingen roll huvudsaken personen trivs i sig själv och bra utav de den har valt att vilja vara, och alla kan vi vara jobbiga men lika väl kan vi vara snälla och hur underbarar som helst, har inget emot folk som aldrig har gjort något emot mig, så jag är personligen inte någon person som dömer någon innan dom har fått en ärlig chans att kunna få visa sin insida och inte bara utsida, det är min åsikt. Hoppas det blev bra!


5. Skullde du ändra något i ditt liv just nu om du kunde? Isf vad skulle du ändra på? Svar: Alltså just nu vill jag faktiskt inte ändra någonting i mitt liv för jag trivs i detta liv jag har valt att leva, men däremot om jag hade kunnat så hade jag velat ändra mina dåliga betyg jag gick ut i nian med till något bra istället, men som sagt var en väldigt ung och dum framförallt en stökig ungdom med fel människor runt om mig, men nu i efterhand så inser man hur lätt allt hade kunnat vara om jag valde rätt krets om man säger så och aldrig litade på andra än skulle ha litat på mig själv. Samtidigt  ångrar jag att när jag var mindre så tog jag allt för givet utan att tänka vad de kunde leda till, men detta liv jag lever nu som ung mamma samt läser på gymnasiet och är sambos är ingenting jag ångrar för detta är liv jag har valt själv och det är ingen tvekan om saken att jag vill inte leva så.

 

 

Jag hoppas verkligen att alla blev nöjda med sina svar på sina frågor ni hade!

Tack för ni valde att delta i min frågestund! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Christensen - 6 oktober 2013 23:18


Tänkte faktiskt börja med sanningar om mig själv som jag har gått igenom här i livet eller vad jag går igenom.   Detta vet knappt någon om mig, bara några få och knappt någon som reagerade.   Allt mer började år 2006 alltså 7 år sedan i år, j...

Av Angelica Christensen - 2 oktober 2013 22:01

Satt här hemma ikväll och kollade på svt24 och lyssnade lie smått på de folk som snackade, men sen när Jessica Andersson började prata så spändes öronen upp allt vad det gick och jag bara satt och lyssnade samma som jag gjorde när hon var med på "liv...

Av Angelica Christensen - 30 september 2013 21:19

Det verkar som att många tycker att mitt liv verkar mer roligare än deras eget, eftersom dom antingen måste snacka skit om en ibland men just nu handlar det faktiskt inte om att snacka skit, men det verkar som någon har hackat min facebook eftersom j...

Av Angelica Christensen - 29 september 2013 08:27


Som ni alla nästan känner till så bor mina syskon över 50 mil ifrån mig, vilket som gör att vi inte får chansen att träffas så ofta vi kan och vi har heller inte fått träffats på ett tag, men så förra helgen åkte vi upp till dom och hälsade på och de...

Av Angelica Christensen - 28 september 2013 21:21


PAUS!   Vet helt ärligt inte hur många som har försökt nå mig via internet, men som sagt vill bara att alla ska veta speciellt folk som snackar med mig ofta annars att jag har tagit en paus ifrån allt som har med internet att göra, kommer kanske ...

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards