- My Angelica Christensen

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Angelica Christensen - 19 mars 2013 21:04

Hallå sötnosar!   


Idag så är det tisdag och har varit det i många timmar nu.. Haha!

Ville först be om ursäkt till mina älskade godingar som läser min blogg, betyder mycket för mig även om jag vet att jag kan vara riktigt dålig på att uppdatera ibland, men som sagt händer alltid något runt om kring mig känns det som, men det är väl sånt livet är, eller? 

Idag i skolan så har vi mest förbrett minglet vi ska ha på skolan imorgon, för eftersom imorgon går vi typ till 17:50 känns ju kul. Nä men allvarligt nu sen efter det har vi haft idrott och lektionen därefter var vi och handlade, kändes som vi var ett par yra hönor på Ica, haha! Men sånt är livet, man kan inte alltid vara perfekt och iallafall inte alltid hålla käften speciellt inte om man heter Angelica.


Annars efter man hade hämtat världens finaste kille på dagis så mötte man upp sin syster som skulle till OJ så vi hängde med henne och handlade och det var lite populärt för Zander fram tills vi kom ut, blåste ju som tusan och vinden var ju så hård och kall, så det gillade verkligen inte Zander han satt och skrek i vagnen så vi skyndade oss hem där han möttes av sin fina pappa som ville trösta honom..

Annars idag så har vår middag varit pannbiffar med potatismos och lingon, gott och enkelt!


Ville bara påminna er om att fixat om allt på min blogg nu, och bytat namn också för 2:e gången nu, men denna gången när jag gjorde det så försvann alla dom 339 som gillade min blogg via facebook, sjukt störigt eftersom det inte gjorde det innan.. Men men får väl hoppas någon kommer gilla den igen men annars nu ska jag bara ta det lugnt och mitt älskade hjärta sover redan så gott..


Hoppas att ni också har haft en underbar dag, precis som jag har haft. 

Puss på era söta människor!

Presentation


Lite om mig själv.
Namn: Angelica.
Ålder: 21 år.
Bor: Skåneland.
Barn: en son, 110902 ♥
Relationsstatus: I ett förhållande, 080903 ♥
Sysselsättning: Läser på gymnasiet.

Omröstningar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Finaste Zander! ♥

  Zander - 110902 02:23.   

4400 gram och 53 cm lång!  

Jag älskar dig!    

Arkiv

Instagram!

  Följ mina bilder på Instagram: myyangelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards